Samo živimo iz dana u dan...

12.04.2006., srijeda

Idemo na odmoooor....

Weee, bash sam happy, konacno fucking praznici... Umorna sam... Bash sam onako... Izmorena... Ovih dana nemam ni snage visit na icq ni msn-u jer zaspem u 10, ono, toliko sam iscrpljena da nemam snage ni gledat film koji hocu... no
Ovaj... Sa B. sam se posvađala... Mislim, onaq, lagano mie dopizdio zbog nekih stvari i jebiga... I uoopce me to ne dira... eek yes
I da, ima par promjena u mom zivotu i taq... I dobrih i losih... Ah, ne bi ja bila ja da nema losih... rolleyes
Iiii... I ne znam... Vrijeme me zivcira... Taman se ponadam kak je doslo lijepo vrijeme i onda padne kisha... Pa grrrrrrr.... puknucupuknucupuknucu
Onak, hocuuuu lijepoooooooo vrijemeeeeeeeee...
I ne znam dal da idem u grad ovaj weekend... Neam poojma... Uopce nist ne planiram... A vi? Imate kakve palnove?
kisskiss svima!

<< Arhiva >>