IzaSpoznaje

četvrtak, 19.01.2006.

U svezi s mojim nadimkom... (i druge stvari)

Nepoznatoj osobi koja je ostavila comment na mojem blogu u svezi s mojim nadimkom "Slaughter Nietzsche" želio bh poručiti da znam da Niezsche nije bio nacist, nego je njegova sestra, koja je bila rasistički nastrojena, fasificirala neke knjige kao da je to Nietzsche napisal, te su ljudi živjeli dosta dugo godina u zabludi da je ustvari Treći Reich uzeo politiku iz njegovih knijga... To normalno da nije bilo točno, čak je i sam Nietzsche jedanput osudio ondašnjeg njemačkog cara i sve antisemite pred papom u Vatiku...
"Slaughteru Nietzsche" se zove jedna pjesma od Atheist Rapa, a dok sam si uzeo taj nadimak, prvenstveno sam aludirao na njegovu sestru...
Svrha ovog posta mi nije bila svađati se s nekim, sam ne volim dok ljudi tak nekaj pišu, usput aludirajući na to da ništ ne znam.
No dosta o tome... Uglavnom, odsad budete na blogu od benda Istine S Greškom čitali moje postove, jer sam ja preuzeo uređivanje bloga... Uglavnom ćete dobivati informacije sa svih proba i takve stvari...
Ja sam propustil zadnja tri tjedna proba jer imam slomljenu ključnu kost... Normalno kak sam ja spretan, to je bilo jako "teško". Evo kak je to bilo : idemo Vargek, Sanja i ja doma iz Hrasta... Ono, sve je super zajebavamo se, Vargek gađa prozore drugim ljudima pa mi moramo bežati... I dojdemo mi tak do jedne ulice di je sve bilo zaleđeni i idemo se mi ko budale nasred ceste sklizati... Ide prvo Vargek, onda Sanja i onda ja i usput nju poberem i ona na mene padne svom težinom i ja točno sa svojim ramenom u asfat... Idem ja bolnicu, na snimanje i to sve, doma sam došel oko 1, a u bolnicu sam išel oko 11. Ali kaj, za deset dana mi zavoja skidaju i barem bum nekve novce od osiguranja dobil... Ajde ljudi, bok za sad

- 21:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>