...ixica...

28.01.2006., subota

...a zašto...

bih pisala o sebi (ionako nisam zanimljiva), eto danas sam
(a što nije iznimka) više mislila o drugima, nego o sebi,
odnosno cijeli ovaj tjedan je podređen f*****g ispitima i mojim dragim, malim, slatkim mentee-ima
(trenutno najsvjetlijim točkaicama u mom životu)
...ispiti, učenje s Foxxy, po 6 sati ubijanja, vožnja u busu presjedanje, tramvaj, hladnoća, topla soba i počela ekonomije...na to mi se svelo zadnjih nekoliko dana:(
ali, vidi vraga, ovaj tjedan sam imala vremena čak i za druga sranja...
kad sam počela ovo pisati, činilo mi se da mi je još jedan tjedan prošao a da nisam ništa korisno napravila, no na moje iznenađenje, baš ovaj tjedan sam prošla kolokvij,
baš ovaj tjedan sam imala team buillding s mentijima, isti dan sam i bila na predavanju, a navećer na izložbi,
idući dan sam čak natjerala posrnulu članicu drugog tima da napokon nešto radi...
... ipak, moje vrijeme nije potraćeno uzalud...

i tako kad odlučih ne pisati o sebi, samoj sebi sam sama dokazala da sam stvarno sebična,
ipak mislim o sebi, ako nisam tokom tjedna, sada sam to defintivno nadoknadila...buuuuuuuuuuuu
i bla bla bla....... što reći (Tele2)

...johny, Ti si mi inspiracija...

laku noć

<< Arhiva >>