LaNa JuRčEwIć-TwoJa BiwŠa
Ti si vidio ljubaw u mojim očima
Još od prvog trena
Ali uwijek je tvoja biwša djevojka medju nama kao sjena

Nemoj da ja zadnja saznam swe
Nemoj me poniziti zbog nje
Nemoj da mi neka dobra duša kaže da sam twoja bivša

Ti si widio sreću u mojim očima
I da uz tebe stojim
Ali njena je sjena uwijek pokraj nas
Priznajem da tog se bojim

I zaklinješ se da ti ništa ne znači
Ali pogledi nekad wiše gowore
Mislim da te privlači

Nemoj da ja zadnja saznam swe
Nemoj me poniziti zbog nje
Nemoj da mi neka dobra duša kaže da sam twoja bivša

Cijeli žiwot malo traje, puno uzima, amalo daje...
Zato žiwi, ne misli na krizu, jer žiwot je jedan i nema reprizu...

Nitko ne umre kao djewac. Jer žiwot jebe swakoga!

Jebeš žiwot kad čowik pati, kad čowik čowika,
nemože da shwati...
Jebeš žiwot kad nada wene i kad
žiwiš od jebene uspomene...

Najgori način da ti netko nedostaje
je biti pored njega, a znati da ga
nikada nećeš imati...

ŠUTNJA JE PONEKAD NAJBOLJI ODGOWOR!!!!

sLiKe
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Rihanna - Unfaithful





  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

My LiFe...(nOt YoUr BuSiNeSS)

Moj MSN:tonija777@hotmail.com

Prijateljstwo...:
Marija:thumbup
A ona mi je prwa rodica...
Znaj je odkad san došla na swit....
Stwarno je pre dobra...
Swi je obožawaju...
Neman jednostawno što reć osin da je
ZAKON!!!!

Antonela:thumbup
Ono mi je također rodica...
I također je super...
Digod me ižiwcira,
Ona mene, ja nju, ali nema weze, SWE SUPER!!!

Meri:thumbup
E ono je luda sto na sat....
Zamantana je, swa u hori...
S njon bi te se nasmijala samo tako....
Legenda ipo, SWE NAJ!!

Iwana M.:thumbup
Isto wridi što i za Meri...
Smisna, još kad su skupa one dwi
To je onda prawi cirkus...
Swe za pet, ma deset!!

Iwana Spidy:thumbup
Ona wan je super kakod swi...
Dobra je, uwik ti je spremna pomoć
Ma suuper!!

Petra:thumbup
Ona je legenda ipo...
S menon je u razredu...
Ajme priko satowa kad nas ćapa smijenje
I hwastanje... LOL...
Swe ODLIČNO!!!

Ines: thumbup
Ona je ništo jidna na me...
Ali ona wan je legenda ki swi...
S njon se možete smijat, zabawljat...
Swe SuUuPeR!!!!

I LoVe My fRiEnDs!!!!!fino
Neka se ne jidu oni što san ih zaborawila, ni namjerno... Neka mi reču!!

LiNkoWi = )

Moja Antonelazujothumbup
Moja Marija a.k.a. Punkyzujothumbup
Moje rodice-Marija & Antonela B.F.F.deadthumbup
Moja Ivana a.k.a. Spidysretanthumbup
Zlatkica-patkicazujothumbup
Anathumbup
Petrathumbup
Ninchythumbup
Marythumbup
Moja Ivana iz Zagrebazujothumbup
Moja Katasretanthumbup
Ines i Kata-LegEnDesretanthumbup
Klaudija i Ana-SmOkWiŠkEthumbup
NiWeS-SmOkWiŠkAthumbupthumbup
Ana-SmOkWiŠkAsretan
Adriana-SmOkWiŠkA
Maja-SmOkWiŠkA

srijeda, 14.11.2007.

Ej!! = )

Ej ljudi sutra mi je ročkašsretanzujo!!!!!!!!!! Jo gusta, slawit ću ga u subotu! I tako nema ništa nowa, sve je za pet!! Ima ništo uwezi Antonele, što me jadno muči, i kad se tega sjetin osjećan seužasnocry.. Ali o.k!! sad grenća učinit poziwnice, ala CIAOmah!
LJUBIM WAS!kiss



| pRičaJ... (51) | ...iLi ŠuTi | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.