I wish i was someone else,but that`s not possible!

utorak, 23.01.2007.

::::Danas napisano::::

Zašto sam uvijek ja kriv za sve.Zašto svi mene napadaju iako nisam kriv.Kada ih drugi nanerviraju na mene se istresu i mene vrijeđaju.Par puta sam zamislio kako bi bilo da sam mrtav,da me više nema na ovom svijetu.Bi li mi bilo bolje?
I poslije shvatim da mi je zapravo na neki način dobro iako su me svi počeli nervirat.I oni s kojima sam svaki dan su mi dosadili.Imam osjećaj da mi svi lažu,da su predamnom najbolji frendovi a iza leđa me ogovaraju.
Je li to istina?Ni sam ne znam odgovor na to pitanje!Ne znam da li se želim i dalje družiti s njima?Al znam da se nikad ne želim prestat družit s njom,zna već ona.I zamislim si kako bi bilo da ona umre!Ja bi se ubio ili završio na psihijatriji.Ne znam kako bi živio da nje nema!
Al na svu moju sreću,ona je tu uz mene i sluša sve moje jadi i gluposti.Znam da sam ti već zahvaljivao al HVALA još jednom što si tu uz mene. Btw:_Od viška glava ne boli!_hehe

Marba

- 18:50 - Komentari (26) - Isprintaj - #