nešto o meni....

ovako:
ime: ivana
nadimak: milka, milkywey, iwchy, majena
godina:15
grad: virovitica

ljubav: volim jednog dečka
frendovi: h@s@n, less, m@t@, bodo, m@tij@, smol@
frendice:mišk@, tin@,
obitelj: tata, mama, mony, nina, petra

volim:
izlazit....
pit...
pušit....
dečke...
frendove i frendice...
seku malu...
TONYA...
ići na kave...
iskrenost...
povjerenje...

nevolim:
dvoličnost...
preseravanje...
učit...
slušat staru...
idiote..
kurve...

par slikica....
Image and video hosting by TinyPic
ja kao beba...sweet

Image and video hosting by TinyPic
sexy ja...

Image and video hosting by TinyPic
najsexy cura...Lukresha

Image and video hosting by TinyPic
Ja i moj bebac Tony-sexyyyyy

moji frendovi....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


less....moja legenda







Volim te…

Kad kazem da te volim,
to nista novo nije!
Kad pitas koliko,
vise nego prije!
Daleko do beskraja
visoko do neba,
najvise na svijetu
i jos ako treba!
Volim te.....

"Naša je ljubav bila čista ko suza"

U ocima ti vidim oluju, u glasu ti cujem tugu. Priblizivamo se Kraju, Kao ratnici kad se predaju. Nasa je ljubav bila cista ko suza, A suza ko suza brzo se osushi; Nasa je ljubav bila lijepa ko ruza, A ruza ko ruza brzo miris izgubi. ,ti si otisao s drugom, Ja setam samo s`tugom. Lako je sve ostaviti, Tesko se vratiti. Nasa je ljubav bila cista ko suza...





Ma kog me Boga za tebe pitaju-Prljavo kazalište
Ma kog' me Boga za tebe pitaju?
Spustam glavu brisem finu prasinu.
I rijetke ptice pjevajuci umiru.
A na polju hladne kise padaju.

Ma kog' me Boga za tebe pitaju?
U sebi molim da me suze ne izdaju.
I strasno mrzim Romea i Juliju
I sve mi stvari smrde sad na preralu.


O o, o o, na polju hladne kise padaju.
O o, o o, na polju hladne kise padaju.


Ma kog' me Boga za tebe pitaju?
I suze mi na oci tjeraju.
I strasno mrzim Romea i Juliju


Image Hosted by ImageShack.us


mOjE sLiKiCe

Image and video hosting by TinyPic
ja kao beba...sweet


Image and video hosting by TinyPic
sexy ja...



Image and video hosting by TinyPic
Ja i moj bebac Tony-sexyyyyykiss






Image and video hosting by TinyPic
Lukresha...sweeeeet


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



























< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

moj život....
moji snovi....
moje nade....
moje gluposti...

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje posjećujem

moj@ s@mmythumbup

m@neken...party

p@ljark@...

sexy cure...naughty

monchy...nut

moj@ sused@...smokin

pr@sic@...

sl@đ@...

moj@ lukresh@-n@jbolj@ je....partysmokinfinonaughtysmijeh



zašto se ovo baš meni događa???
u mraku hladna i beskrajna noć,
danas ja želim poć...
tvoje oči više me nevide...
osjećam da me se stide...
ni za prijatelje više ne postojim..
a zbog toga se najviše bojim...
osjećam da ću dalje morati sama..
više me ne voli ni rođena mama...
ujutro sam se u suzama probudila...
jer shvatih da sam najbolje prijatelje izgubila...
u duši to me sve više i više boli...
jer znam da me on prebolio...
još jedna utjeha u meni postoji...
jer znam da me Bog još uvijek voli...
znam da od mene otići neće...
zašto Tony nije kraj mene i ne daje mi više sreće...
zašto moram prolaziti kroz to odurno vrijeme
kad on više nije kraj mene???

Image Hosted by ImageShack.us




LEONA LEWIS LYRICS

"Bleeding Love"

Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open

Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling

But nothing's greater
Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I'm going crazy, maybe, maybe

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open

And it's draining all of me
Oh they find it hard to believe
I'll be wearing these scars
For everyone to see

I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 09.03.2008.

ej....

evo opet mene....
ah šta da vam pišem....
kod mene sve po starom....
sranja u školi...
brdo....
svakodnevne svađe sa mamom i tatom.....
a ljubav....
a joj....
to još stoji.....
volit se brdo...
ma volim svog malog više od svega...
a znate imamo i malo svađa....
a to tak treba bit.....
zato cure pojedine odjebite...
jer više mi nije do nikog stalo....
sam do njega....
i još pojedinih osoba....
u zadnje sam vrijeme jako u banani....
ma zbog svega....
joj mama i moja pero....
idu 6.4 u zagreb....
na deset dana....
seka ide na vježbe....
poludit ću doma....
bez svog malog osmjeha.....
tako je ušla u naš život odjednom....
i sve nam je u životu...
ja je volim više od svega.....
tako je mala....
bespomoćna....
s najljepšim osmjehom na cijelom svijetu...
ima najljepšu kosicu....
najljepše okice....
volim je najviše....
to vam je moja mala sekica petrica...

evo vam jedna lijepa pjesmica....

Ljubav

opet mi se vracas i gladam tvoj lik iz daljine
cekam te ko otac izgubljenog sina iz tudine
i pravim ti gozbu ko biblijski otac raskajanom sinu
glazbenici tebi slazu neku novu pjesmu ,lirsku rimu...


nas zagraljaj sutnja steze al`puno nas toga veze
dok suze nas guse , a srce radost i tuga reze
ko ribe u ulovljene u zamci strgane ljubavne mreze
zaboravismo na uvrede opet nas sunce oprosta zeze...

opet nam je ljubav otvorila oprostajna vrata
ljepsa nego na mladenki niska dukata od zlata
jer ljubav nisu dukati i zlato i dolara i novaca saka
ona svijetli ko svijeca i treba toplinu nasega daha
i tako nas grije i putokaz daje u ovome svijetu mraka....



| ToAcH... (5) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.