MUC & IWCHY BF4EVER

Slavonija...

Jučer sam imala 4 sata farmaceutsku tehnologijurolleyes vježbe u kako bi Mucka rekla LABOTORIJU (slobodan prijevod laboratoriju...) Niš mi se nije dalo... Cijeli dan mi je bilo sve onak ravno, Slavonija...lud
Mucka je jučer bila kod mene ujutro. Btw, Muc, fala na na onih pol kile kruha... Častim kavom.kiss
I da, Matija, ja nju volim, ali ko sestru, if you know what I mean...
Casper, kad ćemo u pivnicu? partypartyparty

02.02.2007. u 10:53 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

2 BEST PIPL ON D VRLD

MUC-best frendicacool, buduća cimericanaughty, trojajčana blizankasmijeh(don´t ask...)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Muc.hr

Sam of d pipl aj ker abaut...

Muc-sisterka,best frendicasmokin
Galant-mislim,nemam puno riječi za njega... Frend još iz vrtićanut
Vrpoljac-legenda iz pripizdine lijeve u Velkoj Goricicool
Casper-lik s kul zurkomsmijeh
Kristina-frendica iz razreda,sjedi samnomwave
Musa-kul cura sa kul cuckom (Rocky rulezzz)cool
Mile-frend iz razreda,brat po kitovskomsmijehsmijeh
Dino-frend kojeg sam upoznala prek Galantamah
...
Ak sam kog zaboravila, don`t be mad...
KKC