Oprosti

Oprosti što plačem
i što nemam mira
kad čujem da netko
na gitari svira.
Oprosti što tvoje ime
po klupama pišem
i sjećanje na tebe
neću da izbrišem.
Oprosti što nisam
htjela da te molim
i što više neću
prestati da te volim!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ah ja u muskom wc-u kao i uvijek glupiram seee..hihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Nina u skoli...to smo napravili razrednici za rodendan:)


ZASTO??

Zasto si me osvojio cim sam ti pogledala oci,
Zasto sam se zaljubila te proklete noci.
Zasto mi iz misli ne ides van,
Zasto zbog tebe ne mogu ni dan.
Zasto jos danas u daljinu gledam,
Zasto kad si otisao, jos i dalje cekam..
Zasto uvijek mislim da ces doci,
I da ces se pojaviti negdje u noci.
Zasto kad sam sama, zelim da si tu,
Zasto ne nestanes, barem u snu..
Zasto uopce postoje suze,
Kad mi ih sve tvoje srce uze.
Zasto ne postoji lijek za tugu,
Lijek za strah, trepet i muku...
Zasto postoji ljubav kada je tako slijepa,
Tako tuzna, ocajna... ali lijepa.
Zasto?


OVA PJESMA JE POSVECENA JEDNOM DECKU KOJEG VISE NEMA U PULI ALI OK...

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

Opis bloga

a o mojim glupukopostipimapa...
o meni i mojim prijateljicaa koje
volim najvise na svijetuu

Moj msn: sasava_beba@hotmail.com

O MeNi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovem se Sara.Zivim u Puli..Imam 16 god.Rodena sam 7.7.1991..Idem 2 razred u najlaksu skolu a ja svakako prolazim jedva..uzas..jer sam ljena...Idem na balet vec 10 godina..Imala sam decka bili smo skupa 2.1 god..AH dada..gotovo sve mi je palo u vodu,Imam decka i presretna samkiss.....Sta volim??Hmm puno toga volim:volim izlaziti i uzivati,volim biti u drustvu,pjevat plesat i jos jedamput uzivati u zivotu..MAJU,Erika.,Alena(bratic)...Sta mrzim??ljubomoru,sebicnost umisljenost,skolu i par osoba u zivotu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kokica Vanessa
Uhhhh...Ona mi je iz Pulee...:)
ima i 15 godina ..
ide moju skolu ekonomsku..
komplicirana....Koka sooorrryy
I ona nam ima deckaa..dada
Alen(bratic)
a joj o njemu neam sta pisati
samo da je stvarnoo super i zabavan ima 22 god i ima predivnu curu Ivanu..
kada vidite jedina dva savrsena para u Puli to znate da mi je to bratic i njegova cura...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja nedavno slikana slika..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koka Maja...Jaoo curu sam mrzila 2 godinee...ah jao duga pricaaa..a sada je nebih dala za nizastooo...:) pusu joj jakooo veliku saljemmm...aaaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i moja sestricna Jenni..to je osoba za koju bih zivot dala.sve mi u zivotu znaci..ona mi je iz Italije zato jedva cekam samo da mi dode da si je vidim
i da vidim da je dobrooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA i mali Alex u prvom polugodistu..mali je legendaaaaaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Azra i Maja sinoc na Lungosu...haha...jao koja spica ej..kiss


ponedjeljak, 10.03.2008.

po njoj zvat ce se post moj....MaJA...

Tko je Maja???!!
Meni nekada isreno jako umisljena cura koju nisam mogla podnijeti,
ogovarala sam je srala po njoj makar to bilo neistino ali ja sam
srala i srala...pogledati je nisam mogla.ma joj mrak bi mi pao
na oci kada bih je vidjela ili jos najgore kada bih morala proci pored
nje,...Bilo je to dugih godinu dana..Prokletih godinu dana..
Sada zivot mi se okrenuo..Sada zivim kao normalni ljudi..
A sada tko je MajA???
e sada je Maja moja najbolja prijateljica,koja je uvijek uz mene
kada mi je potrebna,koja ostaje budna da me utjesi,koja zrtvuje sebe
i svoje roditelje radi mene,koja dijeli zadnji gut samnom,zadnje sve dijeli
samnom a nekada smo se mrzile...Ona je sada osoba za koju bih sve
dala ,ma cak i zadnju kap krvi svoje da je onda dobroo...Mala imamo
ono sto smo nekada trazile u pogresnim osobama,sada smo nasle i uzivaj
mo koliko god mozemo...

PORUCUJEM SVIMA NE SUDI TE OSOBE PO IZGLEDU
NITI PO RIJECIMA DRUGIH JA SAM SE ZEZNULA I SADA MI JE
PREVISE ZAO...EVO OVIM PUTEM OVIM POSTOM SE ZELIM
ISPRICATI MAJI I RECI JOJ DA JE TO SVE PROSLOST BILA
I DA SAMA ZNA DA SMO SADA SRETNE STO IMAMO I DA SADA
GLEDAMO SAMO BUDUCNOST..mala volim te stvarno kao frendicu
Image Hosted by ImageShack.us



| ...Coment... (1) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.