Oprosti

Oprosti što plačem
i što nemam mira
kad čujem da netko
na gitari svira.
Oprosti što tvoje ime
po klupama pišem
i sjećanje na tebe
neću da izbrišem.
Oprosti što nisam
htjela da te molim
i što više neću
prestati da te volim!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ah ja u muskom wc-u kao i uvijek glupiram seee..hihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Nina u skoli...to smo napravili razrednici za rodendan:)


ZASTO??

Zasto si me osvojio cim sam ti pogledala oci,
Zasto sam se zaljubila te proklete noci.
Zasto mi iz misli ne ides van,
Zasto zbog tebe ne mogu ni dan.
Zasto jos danas u daljinu gledam,
Zasto kad si otisao, jos i dalje cekam..
Zasto uvijek mislim da ces doci,
I da ces se pojaviti negdje u noci.
Zasto kad sam sama, zelim da si tu,
Zasto ne nestanes, barem u snu..
Zasto uopce postoje suze,
Kad mi ih sve tvoje srce uze.
Zasto ne postoji lijek za tugu,
Lijek za strah, trepet i muku...
Zasto postoji ljubav kada je tako slijepa,
Tako tuzna, ocajna... ali lijepa.
Zasto?


OVA PJESMA JE POSVECENA JEDNOM DECKU KOJEG VISE NEMA U PULI ALI OK...

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

Opis bloga

a o mojim glupukopostipimapa...
o meni i mojim prijateljicaa koje
volim najvise na svijetuu

Moj msn: sasava_beba@hotmail.com

O MeNi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovem se Sara.Zivim u Puli..Imam 16 god.Rodena sam 7.7.1991..Idem 2 razred u najlaksu skolu a ja svakako prolazim jedva..uzas..jer sam ljena...Idem na balet vec 10 godina..Imala sam decka bili smo skupa 2.1 god..AH dada..gotovo sve mi je palo u vodu,Imam decka i presretna samkiss.....Sta volim??Hmm puno toga volim:volim izlaziti i uzivati,volim biti u drustvu,pjevat plesat i jos jedamput uzivati u zivotu..MAJU,Erika.,Alena(bratic)...Sta mrzim??ljubomoru,sebicnost umisljenost,skolu i par osoba u zivotu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kokica Vanessa
Uhhhh...Ona mi je iz Pulee...:)
ima i 15 godina ..
ide moju skolu ekonomsku..
komplicirana....Koka sooorrryy
I ona nam ima deckaa..dada
Alen(bratic)
a joj o njemu neam sta pisati
samo da je stvarnoo super i zabavan ima 22 god i ima predivnu curu Ivanu..
kada vidite jedina dva savrsena para u Puli to znate da mi je to bratic i njegova cura...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja nedavno slikana slika..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koka Maja...Jaoo curu sam mrzila 2 godinee...ah jao duga pricaaa..a sada je nebih dala za nizastooo...:) pusu joj jakooo veliku saljemmm...aaaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i moja sestricna Jenni..to je osoba za koju bih zivot dala.sve mi u zivotu znaci..ona mi je iz Italije zato jedva cekam samo da mi dode da si je vidim
i da vidim da je dobrooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA i mali Alex u prvom polugodistu..mali je legendaaaaaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Azra i Maja sinoc na Lungosu...haha...jao koja spica ej..kiss


ponedjeljak, 11.02.2008.

prepre ludooo ce biti i bilo je

Pa evo da krenem...bila sam vani u petak sa vanessom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us..spavala je kod mene i onda sam ja trebala ici ujutro u grad kupiti Ani pokllon..
i onda u subotu navece u jursice na anin rodendan....bilo je preprepreluuuuuuuuuuudooo..Bas ono toalno otkaceno..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us to je jedna od slika neda mi se druge stavljat stavit cu ih kasnije...jaoo bas je bilo otkaceno nismo silazile sa biljala stalno smo plesale ja Maja i Sara

A sada imam jos jednu veliku novost............aaaaaaaaaa sama sma sa bratom doma 7 dana a moguce i 15 starci su mi isli raditi u italiju jao da ih barem potrefi Franncuskaaaaaaaaa...ja i brat bi bili presretni..Mozda niti u skolu necu ici braco je rekao da necu trebati ako mi se nedabelj:sretna

Ajde idem spavat jer neam sta vise raditi svi spavaju nikog nema na msn-u a niti mi nitko ne odgovara na porukee crycry

ajde paap popodne cu staviti sve slikee iz jursica ..sretan

Koka volim te i nisam vas htjela razdvojiti..netko je krivo shvatio..
ma meni je bitno da smo mi sada ponovo super i da se ne
svadamosretan



| ...Coment... (7) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.