NEKE GLUPOSTI :)

*Budite svjetiljka sebi samima, budite vlastiti oslonac. Ravnajte se prema istini u sebi kao prema jedinoj svjetiljci.
*Istinite se riječi uvijek čine paradoksalnima, ali ih ni jedan drugi oblik poučavanja ne može zamijeniti.
*Ako put koji vodi ovamo, kao što sam pokazao, i izgleda veoma težak, on se ipak može naći. On i mora biti težak, jer se tako rijetko nalazi. Kad bi spas ležao pri ruci i kada bi se mogao otkriti bez velikog truda, kako bi bilo moguće da ga gotovo svi zanemaruju? Ali, sve uništene stvari isto su tako teške kao što su i rijetke...
*Moj narod je uništen zbog nedostatka znanja, a zato što ste odbacili znanje, i ja ću odbaciti Vas. _Mosea_
*Ne samoodricanje i sebičnost, nego ljubav prema sebi, ne negacija pojedinca, nego afirmacija njegova istinskog ja, najviše su vrijednostihumanističke etike.
Ako čovjek želi imati povjerenje u vrijednosti, on mora poznavati sebe i sposobnosti svoje prirode za dobrotu i za produktivnost.
*Što više upoznajem ljude, to više volim pse _de Gol_

*Ni jedan čovjek nije otok
sasvim sam za sebe
svaki je čovjek dio kontinenta,
dio zemlje;
Ako more odnese grudu zemlje
Europa je manja
Kao da je odnjelo kakav Rt,
Posjed tvog prijatelja, ili tvoj vlastiti;
Smrt svakog čovjeka
smanjuje mene
jer sam obuhvaćen u čovječanstvu;
i zato nikad ne pitaj
˝Kome zvono zvoni?˝
-tebi zvoni-!
_J. Donne_

*Sreća i nesreća nalazi se u nama samima. _Demokrit_
*Čovjek je mjerilo stvari. _Protagova_

*Dim s brda fuji
vijoren vjetrom
rasplinjava se daleko na nebu.
Gdje li je smirenje mojih misli
Što s njime dolazi

*Tko poznaje druge, posjeduje znanje;
Tko poznaje sebe, taj je prosvijetljen
_Tao te Chiog XXXIII_

*Duh je poput svjetla zrcala;
Brini se da uvijek bude čisto
Ne dopusti da se na njem skuplja prašina _XXX_

*Si vis amari, ama, sit tibi dico quia te diligo.
(Ako želiš biti voljena, voli, ovo ti kažem jer te volim) _Ciceron_

*Ne tuguj za bezvrijednim ljudima... Na svijetu postoji mnogo više... party smijeh

13.07.2006. ...16:31 Komentari (0) Isprintaj #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVE I SVAŠTA

Slobodno glasajte!!








  • ANKETA JE POSTAVLJENA 14.09.2006.