listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

design by aNjIcA =)

Opis bloga

Ovo je moj milijuniti blog:P:P:P...hehe... Evo nadam se da ce vam se svidjet...pusa svima

Linkovi

...:::Sandrica:::...

...:::AbOuT mE:::...

...vesela...
...luda...
...mrzim skolu...
...volim decke( vesele i duhovite )...
...hmmm...
sta jos rec??
...osim...
...da sam...
...totalno...
...OTKACENA!!!...
OBOZAVAM:
- cokoladu
- zgodne komade...
- Bosnu...
- lude provode
- ples
- iskrenost
NE VOLIM:
- zanovjetala
- skolu
- laganje
BEZ OVOG NE MOGU ZIVJET:
- moje best frendice i best frenda...:P
- "malog psica" Blackyja i svog lijenog macka Luckyja
- tv-a
- komjutera
- interneta
- muzike...
BTW. Zovem se Enna...hehe

Evo malo šljikiča...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sparkle Rose Images

Sparkle Rose Images



~ON~
A- čeka te
B- misli da si skromna
C- voli te
Č- misli na tebe i još jednu
Ć- mrzi te neopisivo
D- voli tvoje oči
Đ- obožava te
DŽ- ne može bez tebe
E- samo o tebi priča
F- voli tvoje pokrete
G- zaljubljen je
H- voli tebe i još jednu
I- nesviđaš mu se
J- mrzi te
K- zaljubljen je, ali ne u tebe
L- proklinje te
LJ- voli tvoju iskrenost
M- sviđaš mu se, ali skriva
N- voli tvoja usta
NJ- voli tvoje ruke
O- nisi za njega
P- voli se igrati sa tvojim prstima
R- misli da si naivna
S- gadiš mu se
Š- mrzi tvoje društvo
T- masli na drugu
U- vara te
V- puno te voli
Z- užasno te mrzi
Ž- gadiš mu se

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



MySpace images

MySpace



Pastel Butterflies & Purple Be Happy! Gifs Images

Pastel Butterflies & Purple Be Happy! Gifs Images

srijeda, 10.10.2007.

Again ja!!!!

Ejjj.... Joj evo da javim testovi su dobro prosli... Weeeeee...Sad sam happy...al ce me mozda today pitat geografiju a as me briga... Fkt mi se to neda ucit...NAJDOSADNIJI PREDMET barem meni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vjerovatno cete pomislit da nisam normalna il tako nesto, al ja idem svaki vikend u Bosnu... Nekima je tamo dosadno...Bilo je i meni prije...vjerujte ubijala sam se od dosadeeeeee.... Al sad je super...pogotovo zato sto svaki vikend tam idem u disko i zezam se sa drustvom.... Pa tako idem i ovaj petak tamo... al ne znam maybe nagovorim svoje pa ostanem spavat kod BF... da bar... To je luda noc kad nas dvije spavamo jedna kod druge...Hehe

Hmmmm.... Ima li jos kakvih novosti!?!?!?!?!?!

Nema a jbg... HAha

Dajte ostavljajte vise komentaraaaaa....

Ciaooo!!!!



| Komentari (10) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.