On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

praviLa.
nemoJ vriJeđat.aKo misLiš. desNi kuT.goRe [x]
čitaJ posTovee~kommaJ.
beeZ! gLupih LaNaca [Ne]sReće

Ja saM ivaNa.
~14 goD.


voLim.
[ ] moJe juBavii. - FrendoVe. :**
[ ] dečKe. :)
[ ] BoJe x]]
[ ] sLikaat. °.°
[ ] osMieeh. :D
[ ] gLazbuu. (^.^)


Ne voLim.
[ ] umišLjene, dvoLične, BezobrazNe. Dx
[ ] oNe koii Me koPiraaJu. S:

LinKačii.

*~^^ LiTtLe DeViL ~^^*

Mlađo



Pozdrav! :) Evo opet sam skoro odustala, ali mislim si neeću. xD

--> Prvo. Sretna Nova godina! Sa zakašnjenjem. :) Za Novu je bilo odlično, barem meni... Bile su kod mene 4 frendice, natračala sam se za cijeli život. hehe Gledale smo filmove, skakale, plesale... :)
--> Većinu praznika sam provela u Čepinu. Tamo sam najčešće bila sa Anom ili tako nešt. :P I naaaravno da nije ni jedna fotka snimljena. I napokon sam našla nekog tko me razumije: MOJ TATA! Cijeli vikend smo proveli u pidžamama izležavajući se i gledajući filmove. hehe
--> Većina ljudi misli da sam prolupala jer sam postala totalna šminkerica, and for the record NE PLANIRAM se promjeniti. Ne planiram se mijenjati više radi nikoga! Dosta mi je toga. No, počela sam slušat pop i našla se u toj glazbi. :) Sada su mi TOP Ke$ha - Tik Tok, Girlicious - Like me, Rihanna - Hard, Selena Gomez and The Scene - Naturally.
-->Pogodite gdje sam bila protekla 3 dana.. U ŠKOLI! Da, i to mi kažu da nisam normalna. Što ja mogu kada mi je zabavno biti na dodatnoj iz engleskog.


Ćao, Pusa, Bok! :)


|subota, 09.01.2010., 10:05|

| 6 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.