Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga=)

...Eiiii.....pipliiiiiiii.......ew i ja napravila blogich....kommajte mi puuunooo.....cwe was wojii IwChY....mWa...=)=)...<3<3

...Moi FrEnDoVi...=)

.....KaTa...=)....
Image and video hosting by TinyPic


...StIpA...=)
Image and video hosting by TinyPic


(=...jA & eKiPyCa...=)
Image and video hosting by TinyPic


MaLo O MeNi..

...3o OvAkO.....n3ćU Ja NiŠT PiSaT O MeNI....Ak n3šT Ž3LiŠ zNaTi PiTaJ......A & PuNo ĆeŠ SaZnAt O M3Ni Pr3Ko PoStOvA..=)=)=)



.....mWa...qUnO Wa$ woŁi wA$a IwAnA=)=)...<3<3

...LjUBaV MojA...=)=)

......DrAGi MoJ......
......MiLi MOj......
......NikAD TVOJA.....
......nIKaD MOJ.....
......PiSeM tI OvO PiSmO......
......JeR ImAm nAmJeRu dA Te zEZsM......
.....MOjA AdRESa.......
........VeDrA NeBeSa.......
......POsTArSkI BrOj......
........ZiNI Pa StOj........
........AkO ZnAS TkO Ti OvO PiSe Ti Ga ZeZaJ DuPlO VIsE.........
.........A SAD CaO.......
........MOjA BuDaLo.........
.........VoLi Te TvOjA PoGOdI kOjA.......!!!????

nedjelja, 08.02.2009.

...BoJeCNa SAM ...=)=)

....Alo....BIlA SaM BoleSNa TjEDan DaNa...........
OkeE jE tO .....NiSAM BiLa TjEdAn U sKoLi............Ali DOsADNo jeEeEEe............
.......PrEZiViLa sAmMmM........
........IcEEeEEe.........JUCeR SAM bIlA KOd rOkIcKe Na rOxX.........
....kAKo jE biLoOoO ZaKoNnNnNn.......
cerek .............KiSsSeEevA nA sVe sTrAnE.........roflkiss
...........SrEtAn RoXxXx AnI jOš JeDnOm........
........CeStITaM Joj......JoŠ DuGo nIsAm BiLa Na takO DoBrOm rOxXx.......rofl
...Ode sAd ......JaVLjAJTe Se.......I KOmAjTe PuUuUnOoOo......
...PuUunOoO PuSaAAaAaa Od mEnE........kiss

- 16:40 - Komentari (21) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.