< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (16)
Kolovoz 2008 (24)
Srpanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Opis bloga




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!







Tko vam je najljepsi clan iz US5
Mikel
Chris
Richie
Jay
Izzy
Vince
  
pollcode.com free polls





US 5

Da, istina je! Mikel je napustio US5. Mikel se odlučio za solo karijeru jer više nije mogao biti u grupi. Dečki, navodno, traže novog člana i bez obzira na to što više nisu kompletni, rade punom parom. Sredinom studenog objaviti će novi singl, a kako su objavili, biti će to neka laganica. Detalje čuvaju kao najveću tajnu, a objavili su da će uoči Božića izdati novi ALBUM. Dotada svoju US5 maniju zadovoljavali su čitajući kako su sami sebe opisali Jay, Richie, Izzy i Chris. Na listi je i Mikel, jer ti ga još uvijek smatraš djelom US5…

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Chris:
Naj predmeti su mu bili sociologija,etika i psihologija.Osjećajan je pa voli govoriti o takvim stvarima.Kako je u tim predmetima bilo važno izraziti vlastito mišljenje imao je pretežno dobre ocjene.No nije bio štreber iako su mnogi mislisli da ne ispušta knjigu iz ruke.

Richie:
Uvijek je volio engleski i biologiju.Na nastavi biologije čak je uzgajao patke.(kaže da su mu najviše prirasle k srcu).Kad su se pačići izlegli bili su mu tako slatki da ih je čak 12 odnio kući.

Michael:
Jako je volio tjelesni.Ali fizika i kemija su mu također bile cool.Na satovima kemije često je izvodio pokuse sa kiselinama.Jednom mu je tako eksplodirala epruveta i sve iz nje se razletjelo po zidu.Svi su se smijali ali meni tada nije ni bilo do smijeha mogli smo se povrijediti-kaže michael

Jay
U Berlinu je pohađao francusku gimnaziju.Iz nje je zamalo izbacen jer je svakodnevno pravio nerede.Jednom je s frendovima otišao na krov škole i odatle bacao razna pomagala na prolaznike.Direktor škole je dakako poludio htio je izbaciti sve koji su to radili.Sva sreca da nije doznao da je i Jay bio među njima.

Izzy:
U osmom razredu izbačen je iz škole.Jedna cura mu je zalijepila lizalicu u kosu pa je morao odrezati.Bio je toliko ljut da je sljedećeg dana došao u školu i nju potpuno ošišao!Zbog toga je dakako morao promijeniti školu.Inače omiljeni prdmet uvijek mu je bio likovni jer jako voli crtanje.



Za Chrisa:
Šta radiš ili na šta misliš prije nego što zaspiš?
Chris:Često navečer kada ležim dođe mi neka melodija,pa moram ustati da je snimim,inače ih sve ujutru zaboravim....Osim toga pokušavam prije spavanja da malo treniram,par vježbi,ali rijetko kad to upali.Ali ipak,ako uspijem da se «nakanim» obično uradim 100 sklekova i 3 minute trbušnjaka....
I šta prvo uradiš kada se probudiš?
Chris:Ja sam mala spavalica,obično mi treba malo duže ujutro.To je i zbog mog životnog ritmusa.Jer u međuvremenu sam postao skroz noćni aktivan,tako da i čak do 2,3 sata noći hodam po mojoj hotelskoj sobi.
Sa kojom poznatom curom bi volio dijeliti krevet?
Chris:Sa Mandy iz grupe Monrose.Skroz je slatka.
Na kojim mjestima si do sada imao s*x?
Chris:Na mašini za veš(perilici),na podu,na stolici i u kadi.Iako u kadi nije mi se baš posebno svidjelo(smije se).Misliim da bi s*x u sauni bio extra.Bio bi erotičan i imao bi smisao.
Za Mikela:
Sa kojom poznatom curom bi volio dijeliti krevet?
Mikel:Dopadaju mi se djevojke poput Salme Hayek,Alysse Milano,Catherine Zeta-Jones ili Jennifer Love Hewitt.To su moje trenutne favoritkinje.Kod njih bi odmah popustio.(Sve 4 su brinete!:P )
Na kojim mjestima si do sada imao s*x osim u krevetu?
Mikel:Generalno s*x mi se najviše sviđa kada je spontan i kada je na iznenadnim i neobičnim mjestima.Udobno u krevetu ležati i imati s*x je isto tako lijepo,ali sve ostalo ima nešto posebno.Zato sam isprobao nešto spontano kao npr. U kuhinji na stolu ili u liftu.
Tvoja najgora noćna mora?
Mikel:Ležim na kolosijeku i čujem zvuk voza.Zvuk je sve jači i jači,a voz sve bliži i bliži.U onom trenutku kada bi me zvuk zgazio onda bih se probudio sav mokar....Ovu noćnu moru sam imao češće kao djete.
Za Izzy-a:
Šta radiš ili na šta misliš prije nego što zaspiš?
Izzy:(smijeh)....ono što vjerovatno rade svi muškarci.Samozadovoljavam se(pišem samo ono što piše u orginalu....)jer svaki to dečko radi,ili?!Inače slušam muziku,pa obično zaspim sa slušalicama u ušima.
Sa kojom poznatom curom bi volio dijeliti krevet?
Izzy:Sa Steffi iz Silbermond.Ona je stvarno hot.Sa njom bi rado svaku noć dijelio moj krevet.A možda za jednu noć i sa Liza Li.(smijeh)
Tvoja najgora noćna mora?
Izzy:U tom snu me je đavo potajno tražio i napao.San je bio tako realan da sam osjetio u čitavom tijelu,da sam se sa njim borio.Inače se rijetko kojeg sna sjećam.

Pitanje:Kako se osjećaš kao novi član US5?

Vincent(zvani Vince):Super je!Ne mogu da dočekam šta će nam budućnost donijeti...

Pitanje:Vince jel imaš djevojku?

Vince:Ne....još uvijek sam single...

Pitanje:Je li Vinnie upoznao Mikela?

Jay:Ne,još ne...ali nije bilo namjerno...sigurno će ga u bliskoj budućnosti upoznati...

Pitanje:Jel' ti se Vince uči njemački?

Vince:Da,naravno!Hoću da razumijem šta drugi govore ovdje.Već sam naučio "Alles klar!" i "Ich liebe dich!"(to su bile i prve fraze koje je Richie naučio!)...

Pitanje:Gdje živi Vince sada?

Jay:Sa svojom majkom u Berlinu.

Pitanje:Vince,jel se raduješ na turneju?

Vince:Da,i to kako...malo sam uzbuđen...ali nadam se da će me fanovi prihvatiti...

Pitanje:Richie,kakav je osjećaj da ne budeš najmlađi u bendu.?

Richie:Super....osjećam se čak malo i starije,i mogu se malo brinuti o Vince-u...

Pitanje:Kada će novi single?

Izzy:Uskoro....krajem novembra...

Pitanje:Nedostaje li ti kuća,Vince i kako ti se sviđa Njemačka?

Vince:Da,nedostaju mi jako moj stariji brat Nikolas i mlađa sestra Diandra....a Njemačka je u svkaom slučaju najljepša zemlja koju sam ikada posjetio...

Pitanje:Jesi li naučio koju pjesmu od US5,Vince?

Vince:Da,skoro sve...stalno ih pjevam,i pravo mi se sviđaju...samo još da ih snimim...

Pitanje:Kada će novi album?

Chris:Uskoro...biće sve stare pjesme i nove sa Vincom...;)

Pitanje:Da nisi postao jedan od US5-ovaca,šta bi bio?

Vince:Hmmm...glumac ili sigurno igrao tennis...
ovo je slika od vincenta tomasa

US5 - Without You
I like when you wisper softly
things that i should hear that lead me on
go home.
I like the way that you're smiling at me
make me feel like nothing can go wrong
go home.

Tell me this will last for ever
don't you ever leave

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe

I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
Yo-I don't wanna be
without you

I love when your eyes
wanna show me
what the look only I could tell what's on your mind
noooooooo
I love the way that you find me
whenever I've lost my way you're just in time
jeah
(now listen)
Baby we've got something starting
say we'll never stop

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe


I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
Yo-I don't wanna be
without you

I lock up my heart
and throw away my key
that's what it takes
to keep you loving me
you open a door
to all that's good in me
I can't deny the truth
that I could never be without you

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe
Ey yo Ma Maria (Mmmh)
I wanna see ya (I wanna see ya)
Oh can you feel it, too?


Jay:
Yeeaahh Ohhhooohhh Hooohhhoohhoo Yeeaahh


Michael:

She’s the kind of girl makes you look twice
Makes the fellows nod their heads
So fine that every man would wanna hold her hand - it`s crazy oh yeah.


Richie:

Looking so good to me, she was so tight
Simple words just can’t describe
She was something like a beauty queen
From a fashion magazine - oh Maria.


Alle:

Deep inside, girl I can`t deny it
What I feel, I can`t really hide it
Mi amor, girl my heart is true for you
I need you Maria.


Refrain:

Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Maria
Cómo estás my sweet Senorita?
Looking so good I would like to meet ya
Oh Oh Oh Oh Oh Oh

Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Maria
I get a chill whenever I see ya
Shorty I like the way that your booty rolls
Oh Oh Oh Oh Oh Oh


Michael:

Ey yo Ma Maria (Mmmh)
I wanna see ya (i wanna see ya)
Oh can you feel it, too?


Chris:

She’s the perfect teen and she knows it
From her head down to her toes
The kind that makes me want to settle down and just get married
oh yeah.
I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
no I don't wanna be

babe I'm in need
I can't brathe
no I don't wanna be
WITHOUT YOU!
MIKEL

MIKEL TRAŽI ŽENU SVOJIH SNOVA!!!!!!!!!!
Volim O.C. Californiju. To mi je najdraža serija jer govori o životu mladih.
Spava s maramom na glavi da mu se frizura ne bi pokvarila.
Mikel mrzi nedjelju jer mu je djed umro jedne nedjelje prije 5 mjeseci.
Brijem se 1 put u 2 tjedna, to zaista mrzim!!
Moj omiljeni parfem je GUCCIJEV RUSH.

Volim pjesmu WE BELONG TOGETHER koju pjeva Mariah Carey. Moj nadimak je
M-JAY. Od svih životinja najviše volim bijele tigrove, a alergičan sam na mačke. Znam kuhati za početak lazanje, palačinke i špagete.
Kada budem imao djecu, moja kći zvati će se LATISHA, a sin DARREL. Znam izvoditi trikove s kartama. Nosim leće u boji kako bi mi moje smeđe oči bile još više svjetlije i ljepše. Uvijek nosim u torbici školjku koju mi je poklonio djed…..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



headbang

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 07.10.2008.

Napokon novi post!!!!!

Evo kao što vidite napokon sam napisala novi post......
Soryy ali ovih dana nisam mogla da napišem posta je imam ovaj tjedan 4 testa za redom pa sam morala učiti.
ali evo ipak sm ulovila vremena da napišem novi mali posta.
Nadam se da će vam se svidjeti......

OSTAVITE MI KOMOVA ĆAOOOOOOOOO




CHRIS:


Chris je baš smiješna ptica.Bar tako misle njegove kolege iz US5."Chrisa smatraju svi za pravu dobricu,ali sa svojim ludim akcijama uvijek nas ponovo iznenadi.",kaže Richie na exclusivnom fotoshotingu za ovu seriju.Na shootingu se Chris odmah sprijateljio sa orlom "Harry"-iom."Mislim da su ptice totalno cool,jer mogu da lete.A let za mene predstavlja slobodu.Kada sam bio mali htio sam postati pilot,a poslije sam htio ići i na skakanje iz aviona!",kaže Chris.Svakako hrabar cilj,ali njegove kolege smatraju da će Chris uspjeti u svojim namjerama."Chris je sanjar među nama",kaže Vince,"nekada se čini kao da uopće nije ovdje,nego u nekom svom ludom svijetu".Richie dopunjava,"a posebno onda kada je previše šećera stavio u svoju kafu ili kada je previše pio kole.Tada počne skakati i skakati i prosipati jedan vic za drugim.".Ali to daleko nije najdivlja strana ovog 19-godišnjaka."Chris se čak i sa mnom takmiči",kaže Izzy,"kao npr kada smo jednom zajedno bili u diskoteci.Upoznao sam se sa nekom djevojkom i onda smo se pravo počeli ljubiti.Kada sam otišao u wc,i vratio se vidio sam Chrisa kako ljubi moju pratnju.Moćno!".Ali ova akcija nije uspjela da ih posvađa.Kolege su se već davno navikle na Chrisa koji zna biti nepredvidljiv.
Zatim i Jay dodaje da je Chris super opušten i kaže "Kada je Chris uselio u svoja vlastita 4 zida,imao je običaj da sjedne na biciklo sa kapom na glavi i naočalama i da se voza kroz najopasnije četvrti Berlina.".Međutim,Chris to smatra pola odrađenom stvari "Kada već ne mogu da letim kao ptica,želim da se osjećam kao jedna!"


US5:

Hey evo mene brzo, s novim vijestima
US5 priprema novi singl-e!!!! Zvati će se "To Much Heaven" (TMH)

Objavljuje se 23.11. pjeva
Ajoooj jedva čekam... posebno zato da čujemo kako će se Vince uklopiti u cijelu ovu US5 priču!!!!
Ovo je njihov prvi re-make!! (ima njih i više, nažalost, kao npr. "Club Tropicana", ali ok, to je cijelo "ukradeno" smijeh)
Originalna verzija pripada uspješnom bendu "Bee Gees" ("How deep is your love?" "Night fever") koji je svijetski poznat...i stara legenda koja ce pevati u duetu s US5 je nitko drugi nego Robin Gibb koji je nekada bio član "Bee Gees". (prvi put čujem haha)
Spot je vec snimljen i premijera ce biti uskoro! UF JEDVA ČEKAM !!!!!!!!!!!!!!!!

crycrycrycrycry



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.