+IWA+

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moje dogodovštine
Image is Free Hosted By Pictiger.com
i one mojih dragih prijatelja

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Photos Gallery - PicTiger

NESTO O MENI
IME: Iva
DATUM ROĐENJA: 13.03.1987.
Živim u Vukovarublabla
To je sve sto trebate znati o menismijeh
Nedam više! nut
MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



free image hosting hosted images

free image hosting


Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons


my belly
Image is Free Hosted By Pictiger.com

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout

*maiandra design*

Linkovi
Text Welcome Words

Text Welcome Words


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Doll Glitters

Doll Glitters


Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters


MOJI PRIJATELJI I ONI KOJE ČITAM

ELA
GALA
MISHELLINA
MAJA
blink

SLIKE
Kova, Ela i ja
Image is Free Hosted By Pictiger.com


Mia i ja
Image is Free Hosted By Pictiger.com


Mia papanjami
Image is Free Hosted By Pictiger.com


Ela i Anuš
Image is Free Hosted By Pictiger.com


Nataša i ja
Image is Free Hosted By Pictiger.com


07.06.2007., četvrtak

opet ja

Nisam planirala ponovno početi pisati blog, ali eto! Eleonora me sa svojim blogom potaknila. Pa evo čisto da napišem nešto za početak.
Cijelo jutro buljim u taj monitor, pa su mi već i oči crvene! Strašno! Nikola je opet otišao u Bilje kod svoje cure i to naravno stopom. Jao, jedva sam dočekala jedan dan da ne moram ići na posao, malo odmora. Radim još samo sutra, pa sam u subotu slobodna!smijeh Moram izači u subotu, prošlu sam prespavala!
Nemam pojma više što da pišem! moram se spremati, pa na kavu ili do Davora kiss
Ajde bok!mah

P.S. pozdrav Eli i svim dobrim ljudimasmijeh
- 14:56 Komentari (5) Print - #