< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

fora blog :)


myspace layout images

myspace layout







Free Music

Free Music



Free Music


myspace layout images

myspace layout



.....

nešto o meni:
Ime: Ivona
Godine: 15
Razred: prvi..završila...
Škola: srednja škola Delnice (prirodoslovno-matematička gimnazija)
Živim u: jednom malom mjestu u Gorskom kotaru
Naj frendice: Leich!!! & Tonka
Naj glumica: Sandra Bullock, Kirsten Stewart...
Naj glumac: Zac Efron, Robert Pattinson
Naj film: Twilight!!!!!!! i 17 again
Naj pjevačica: Rihanna
Naj grupa: Jonas brothers!! =))
Naj pjesma: Appreciate, Higher love, Paranoid...
Naj knjiga: Sumrak, Mladi mjesec, Pomrčina, Praskozorje!!!!!! THE BEST!!!
.....
cool myspace layouts

cool myspace layouts


.....

Volim:
-obitelj
-prijatelje
-čokoladu
-čitat knjige (osobito sumrak, mladi mjesec, pomrčinu i praskozorje!!)
-Tower
-sunce
-ljeto
-Ravnu Goru
-One Tree Hill
-pjevat
-odmarat
-slušat muziku (u zadnje vrijeme osobito jonase!)
.....
myspace glitter

myspace glitter


.....

Ne volim:
-katkad školu
-povijest, biologiju i glazbeni
-umišljene ljude
-ružno vrijeme
-svađat se
-ljude koji glume prijateljstvo samo da bi imali koristi od toga...
.....

cool myspace layouts

cool myspace layouts



....

ove blogove morate posjetit i komentirat:

Petrica
Tonka
Elena
Dino
Tin
Katarina
Leich moja!!! =P

layouts myspace

layouts myspace



a sad malo slika....

ovo smo na Topolinu...
redom: Tina, Petra, ja, Antonija, Sanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ovo je Antonija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

a ovo je Petra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



slikice....


myspace comments

myspace comments





myspace layouts

myspace layouts




myspace layout

myspace layout





myspace glitter

myspace glitter





myspace backgrounds images

myspace backgrounds











Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


nedjelja, 27.04.2008.

...Umag, Umag...ajme kako volim Umag...

Umaaaaaaaag!!!thumbup
pa evo...jučer smo bili u Umagu...
kaj da vam kažem... bilo je suuuuuupeeeeeer!!!belj
išli smo s autobusom...i ja sam sjedila s Antonijom...pa bilo je onak ne baš prezabavno u autobusu al ok!rolleyes
kad smo došli dočekalo nas je predivno vrijeme za razliku od Ravne Gore gdje je bilo oblačno...
čekali smo proglašenje koje nije bilo u onom hotelu di smo uvijek nego u nekom drugom...
napokon smo dočekali proglašenje, a mene je dočekalo i jedno iznenađenje... išla sam po veliki pehar za naš klub za prvooooo mjesto!!! i tak...baš sam bila sreeetnaaaa!!!smijehsmijeh
i onda je naravno sljedila klopa...njam...
bilo je tak puno fine hrane ko nikad prije...najele smo se...onak...previše..njami.hahaha...
a poslije toga smo imali puuuuuuno slobodnog vremena...
pa...mi smo išle u razgledavanje....tj. tražile smo sladoled, a usput smo prošle dosta obale.....malo smo se sliknule..slike ćete vidjet kasnije u postu...
a kad smo se vratile od obale, išle smo malo u unutrašnjost potražit sladoled i kad smo malo hodale, shvatile smo da je onaj hotel di smo bili prije jako blizu...a naravno...tada smo znale i gdje je sladoled...
kad smo tamo šetale....sjetile smo se tako lijepih uspomena od prošle godine..............ah........
i naravno našle smo sladoled, a dal nam ga je onaj isti slastičar ko i prošle godine....baš je fora...
malo smo razgledavale po onim dućanima...i vratile smo se natrag...e onda smo vidle Anu Jelušić, pa smo se htjele slikat s njom, al kbaš kad smo išle prema njoj, ona je prošla i više ju nismo vidjele, tak da nam je to propalo...
onda smo išle malo u parkić...igrale smo onaj veliki šah...
ja protiv Tine....naravno da sam ja pobjedila....
malo smo se klackale....i zabavljale......
i tak bilo je baš zabavno...
kasnije smo išle malo na plažu...
pokušale smo uzet one ležaljke i sunčat se, al smo odustale jer kad smo jednu pokušale uzet izlila se voda na nas....pa smo se počele tak jako smijat da su svi ljudi pogledali u nas...
sjele smo tak na neki molić i uživale u moru....
kao što sam već rekla, bilo je jako toplo.....pa je bilo još lijepše...
al onda smo htjele malo leć i sunčat se, pa smo odlučile proć do bazena pored hotela gdje su ležaljke i tamo se sunčat...
nakon nekog vremena smo čule neku muziku, pa smo pogledale kaj je to...onda smo shvatile da je to neko vjenčanje...
išle smo vidjet dal su roditelji još tamo...i kad smo došle do njih, morali smo ić....i sjeli mi u autobus...odmah je počela pjesma....
roditelji pjevali kaj ga se da....poslije smo im se i mi pridružile u pjevanju...a kad smo stali ispred Učke, pjevali smo i plesali vani pored ceste i svi su nas tak zbunjeno gledali...al baš nas briga....e kad smo došli doma..kod nas je padala kiša....eh...roditelji prošli u Brezu, a pošto nitko ni tel ić od mlađih, ja i Antonija smo si išle po pizzu i doma uživale gledajući top model....evo to je bio moj jučerašnji dan...
a sad malo slikica...

na sunčanju...
redom: ja, Tonka, Petra...

Image and video hosting by TinyPic

Petra na postolju...
redom: Petra, Rea, Elena...

Image and video hosting by TinyPic

ja na postolju...

Image and video hosting by TinyPic

ja i Nikolina...
(Lana i Katarina ovo je slika i za vas, znate zak, ko vam kriv kaj niste bile)

Image and video hosting by TinyPic

jaaaaaa.......

Image and video hosting by TinyPic

Tonka i Petra u shopingu....hehe...

Image and video hosting by TinyPic

to je to...

usput da kažem...hvala svima na komentarima....
Lana...nek ti bude žao šta nisi išla...ovo je bio najbolji Umag od svih prijašnjih godina....
pozdrav naravno mojim naaaaaaaj frendicama Tonki i Petri....a kaj bi ja bez njh....i pozdrav svima koji ovo čitaju....dug post...al kaj ćeš...kad se priča o Umagu, mora bit tako...
i još nešto...KOMENTIRAJTE!!!
to je sve za danas!!!mah
bye!!! :):):))
by: Ivonchy:)



komentari (200) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.