ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

fora blog :)


myspace layout images

myspace layout







Free Music

Free Music



Free Music


myspace layout images

myspace layout



.....

nešto o meni:
Ime: Ivona
Godine: 15
Razred: prvi..završila...
Škola: srednja škola Delnice (prirodoslovno-matematička gimnazija)
Živim u: jednom malom mjestu u Gorskom kotaru
Naj frendice: Leich!!! & Tonka
Naj glumica: Sandra Bullock, Kirsten Stewart...
Naj glumac: Zac Efron, Robert Pattinson
Naj film: Twilight!!!!!!! i 17 again
Naj pjevačica: Rihanna
Naj grupa: Jonas brothers!! =))
Naj pjesma: Appreciate, Higher love, Paranoid...
Naj knjiga: Sumrak, Mladi mjesec, Pomrčina, Praskozorje!!!!!! THE BEST!!!
.....
cool myspace layouts

cool myspace layouts


.....

Volim:
-obitelj
-prijatelje
-čokoladu
-čitat knjige (osobito sumrak, mladi mjesec, pomrčinu i praskozorje!!)
-Tower
-sunce
-ljeto
-Ravnu Goru
-One Tree Hill
-pjevat
-odmarat
-slušat muziku (u zadnje vrijeme osobito jonase!)
.....
myspace glitter

myspace glitter


.....

Ne volim:
-katkad školu
-povijest, biologiju i glazbeni
-umišljene ljude
-ružno vrijeme
-svađat se
-ljude koji glume prijateljstvo samo da bi imali koristi od toga...
.....

cool myspace layouts

cool myspace layouts



....

ove blogove morate posjetit i komentirat:

Petrica
Tonka
Elena
Dino
Tin
Katarina
Leich moja!!! =P

layouts myspace

layouts myspace



a sad malo slika....

ovo smo na Topolinu...
redom: Tina, Petra, ja, Antonija, Sanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ovo je Antonija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

a ovo je Petra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



slikice....


myspace comments

myspace comments





myspace layouts

myspace layouts




myspace layout

myspace layout





myspace glitter

myspace glitter





myspace backgrounds images

myspace backgrounds











Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


nedjelja, 30.03.2008.

...ej evo me...napisala sam post već jedno pet puta i nije mi ga htjelo objavit???.....

hay!!!
ne znam šta je s mojim internetom...ali nije mi htio objavit post...
već sam ga napisala barem pet puta i nije mi ga htjelo objavit....
ja stvarno nemam sreće....
nadam se da ću sada uspjet...
pa...kod mene ima dosta novosti...al sam ih sve već zaboravila
u tom razdoblju....
hm.....hm....
aha! gotova nam je skijaška sezona....
i kaj sad??? dosadno bu mi......šmrc....
al dobra je novost to šta je lijepo vrijeme...sve miriši na proljeće....
a ja takvo vrijeme jaaaaaaako volim....
moram vam se pohvalit da sam prije tjedan dana dobila medalju
na noćnoj utrci kod nas...u Ravnoj Gori.....
bila sam treća!!!!
a drugu nedjelju idemo u Skrad sa Bolerom na neko plesno popodne....
morat ćemo plesat sve plesove koje smo naučili....
jučer smo učili neku polku....haha....
i tak...danas nam je zadnji trening...ako se to može nazvat treningom....
u školi će nam čitat rezultate i treninge...
a poslije idemo u Brezu na pizzu!!!
e sad se moram ić spremat....
pozdrav svima i KOMENTIRAJTE!!!
bye!!! :):):))



komentari (169) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.