ivonaYO

Ej !

...evo me opet. Nemojte misliti da sam vas zaboravila samo sam do sada učila fiziku koju sutra zadnji sat pišemo .Šta je bilo danas u školi ? Ma ništa posebno ali mi se želja nije ostvarila da se profa iz zemljiča skljoka na koru od banane,a valjda nije jela banane! Joj! Ma uglavnom mene nije pitala to je super,a ni Lelu nije jer je taman zvonilo ! Koji je ona srečković!
Sve je bilo u redu ali dan mi je grozno započeo jer čim vidim onu razrednicu uhvati me sračka još kad pomislim da če nas ona"paziti " na ekskurziji dođemi da neidem ali ko šljivi nju headbangmi će mo se zabavljati bez nje ! Joj ako ona ovo čita zagarantirana mi je manja ocjena iz engleskog! Ma omahsmijehna koliko je glupa ni nezna ni što je kompjuter a kamoli internet . To bi za sada bilo to ! TAMARA - piši šalič za sutra. Čudite se zašto samo Tamari govorim? Kao prvo sjedi iza mene a kao drugo najbolji je maher u pisanju šaliča !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KISSmahmahmah

11.05.2006. u 17:23 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nije kompliciran i prenatrpan ,za početak će bit valjda ok.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr