ivonaYO

...evo me opet...

...prošao je i ovaj dan bez loših ocjena . Prvi sat za dobro jutro smo imali povjest ali me na sreću nije pitala jer smo učili novu lekciju a onda je ispitivala od zadnjeg prema naprijed. Biologiju me pitala i dobila sam četiri i pet a Dunja nažalost dva iako je trebala dobit tri ,a i Filipu nije baš morala dati dvojčicu ali dobro je prošlo sve u svemu. Sada mi je dosadno pa sam na netu ,a inače bi trebala učit zemljopis jer sutra valjda pita ! Da bar se posklizne na koru od banane i ostane na bolovanju . Ne želim joj ja ništa loše ali bi to bilo bolje i za nju a i za nas.Vidjela sam Anin blog ona nije normalna tko bi zdrav piso rano ujutro i to u 7 prije škole! Nešto nam se čudno dešava sa Ančicom možda joj ljubav neda mira da spava.Sada moram ići makar je sunce provirilo ali nemojte misliti da idem ućiti zemljopis ; ja ipak vjerujem da će se ona skljokat na koru od banane .:thumbupPIŠITE KOMENTARE ! Kiss!wavewavewave

10.05.2006. u 15:17 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nije kompliciran i prenatrpan ,za početak će bit valjda ok.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr