utorak, 06.03.2007.

Hello!

Eto,danas mi je baš ok dan!thumbup Dobila sam novu šeficu jer je direktor ovu drugu poslao u neki sasvim deseti salon!lud Ali nema veze... S Nikolinom se bolje slažem,nemoram puno čistiti!rolleyes Danas sam bila u shoppingu,opet...naughty Bakina prijateljica još malo postaje baka pa smo išli kupiti bebi robicu,ali to je prešlo u kupovanje po dućanima,pa smo si svi kupili nešto!zujo Baka i teta Nada su si kupile hrpu robe,a nisam ni ja ništa manje kupila! Sad imam nove balerinke i novu haljinu,taice,majce...nut Ma super!! Sad se odričem shoppinga do daljnjeg!!yes Stvarno puno trošim! Kupila sam si napokon sunčane naočale kakve želim,ali smeđe,ali nema veze!
Jučer sam baš čitala mailove od drugih ljudi! Baš su cool!thumbup I jučer sam bila na depilaciji!!!headbang Jedva sam izdržala tu bol!burninmad Čudim se kako me ljudi nisu čuli skroz do Petrinje! Ovu ženu koja je skidala dlake s mene skoro sam ugrizla,jer me toliko mučila! Katastrofa! headbangmad
Moram Škrljca nagovoriti da u nedjelju idemo do Ree!naughty To je njegova nećakinja! Mala je tako slatka da bi ju najrađe pojela! Jedva čekam subotu! Svi idemo piti!partysmokin Uopće me ne zanimaju isprike...naughtyA i Vedrana je javila da dolazi U Petrinju tako da će biti ludo i nezaboravno!wink Ipak je u Esteriumu ludnica svake subote!thumbupsmijeh Moram još samo Tonku nagovoriti da dođe jer je spaljena ko struja! Nju je struja stresla!cerekheadbang
Moja baka je jučer vidila sliku od Zekića na netu i rekla je da je super zgodan i da bi trebala biti s njim!thumbup Ali čudna je priča između nas dvoje! Javio mi je da u subotu dolazi u grad,pa možda nešto bude!naughty Ionako ćemo oboje biti pijani!partykiss Nagovaram baku da za proljetne praznike idem u Egipat ili neku Arapsku zemlju,tako da malo pocrnim prije mature,a i velika mi je želja otići tamo!winkcoolJoj,samo da ju uspijem nagovoriti!zijev Moram ići! Ljubim vas!kisswave BOOK!mah

- 20:57 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O svemu po malo...