Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Zovem se IvOna
-jea,rajt
Imam 13 godna
-weeee...
Rođena 15.04.1994
-ja sam mala ovca
Živim u Osijeku u D.G.O.
-grad na Dravi...
Idem 7 razz
-brzo prošlo...
Frendovi i Frendice
-Meja..iwana..matea...
barbara...kitty...tina..
ćurićka...pušićke...ana...
tony...mrki..marin..ile...
ilić...fix...marko...
ma ima ih

Best Friends
-Ćurićka
-Barbara
-Meja
Volim
-boys...D.G.O....
boje...prijatelje...
glazbu...lizalo i dugu

Ne volim
-rasizam i rasiste
Slušam rock
-Gunse...peperse...
nirvanu...green day...
jojjj ma svašta

Boy
-hmmmmmm
Msn
-ivy_dgo@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...mala meja...x
x...SkOrO nOrMaLnA...x
x...volim mtk...x
x...optimistica Deja...x
x...forever us5...x
x...Tina...x
x...Barbara...x
x...Plawa likusha...x
x...Sule...x
x...vAki...x
x..Mrki...x
x...Ile...x
x...Marin...x
x...Kitty...x
x...Marincheee...x

Image Hosted by ImageShack.us

Ev ovo biće sam ja...
Big baby...
Lol


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Meja...moja best frendica...
luda je...voli se zajebavat...
opichena...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mrki...jednostavno luđak...
mrkvica...hehe...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marin...opaljen...
dugokosi..ide na break dance
iako slusa metal 1.rijeći uđak


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ilić...ljepo mu stoji to
crveno na nosu sta već je
opaljeno dijete...


Image Hosted by ImageShack.us

Ile..nije on superman...
al je loo0od..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fix..željezar...ima lude
provale...


Image Hosted by ImageShack.us

Matea...ludacha sa snk...
plawa likusha...


Image Hosted by ImageShack.us

Mrki D Deda Mraz

****************

Image Hosted by ImageShack.us

****************

ponedjeljak, 02.07.2007.

eyy pipl...e naslov vam govori puno toga...
ja idem u nedjelju na more...wee...
na 10 dana u split...jedva čekam...ja se nadam
da će biti ludo...ew kod mene ništ novog
svaki dan se mal kupam u svom bazenu...ogroman je
a i ponekad odem mal na kopiku...sutra idem...


danas sam trebala ić al mi starci nedaju jel mi je falio 1 ušljivi bod daprođem s 5...al boli me...7 i 8 razred ću se mal više potrudit...mal sam popustila u učenju...ja jučer bila a selu...došla teta iz austrija...i dala mi para i ja išla onda poslje do neyworkera da si kupim trenerku...i onda išla van...meja i ja se našle i išle se mal rolat...srele prpića...pa smo zvali ileta...i onda sreli konsabu...i tak...i onda išli kod velikih ljulja i došla kata...

meja i ja ošle do meje da ostavi role i da se presvuće...pa onda do mene...al smo se kod mene kupali u bazenu...budale...smrzle se ko govno...i onda ušli kod mene i išli večerat...ko svinje...i došli moji i kaže meja...meni je neugodno...ja se pukla smijat...i onda išle va...i tam sjedili na piji sreli smo kompaniju..i njih pola se svađalo koliko u osijeku ima stanovnika...i o tramvajima u zagrebu i kartama u zagrebu...i onda meja i ja oko 10 išle kući...i meni na pola puta na biciklu pukla guma...katastrofa...al ajd

ja došla kuć mal gledala neki usrani film..i slušala mp3 i iPod...i išla oko 3 spavat...i onda sam ujutro digla se u pol 10 i išla po glupe svjedođbe...i morala bjasnit mojoj raski kak je nju neko zvao jučer s mog moba...a naravno melita...i tak...pusa...ja prije mora napišem još jedan post

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (105) | print | # |