< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Kika dizajn :)

Malo o meni

ime:ivana
prezime:nije važno
razred:5f
škola:brliči vtc
volim:iskrene i dobre osobe čokoladu svoje prijatelje istinu ples
ne volim:ljude koje lažu neke dečke školu i naravno moju rasku-dasku
naj frendice:tenyx,mala slatka,nikita,wxy,ivona,ana-marija
ema tea i lana
naj fredovi:ištva toni šutalo bruno nany i još neki
ljubav:jadna ja sam sama kmeeee (za sad)




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Malo slika

ref="http://www.bedzevi.com" target="_blank"> bedzevi.com,button,badges,priponke,Bad girl

bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce

bedzevi.com,button,badges,priponke,Sexy

funny,funny


PRIJATELJI



srca dva


GLITTER


rihana


50cent

ugh

Photobucket
moja naj frendica iva mala slatka
super frednica možeš joj sve reči

nedjelja, 23.03.2008.

ova je pjesam prekrasna

četvrtak, 20.03.2008.

ne treba mi naslov!!

eyyyy ljudi šta ima novog?????? meni je tak super an ovim praznicima nemogu vam
to opisatii stalno sam vaniii ludnica weee
ali malo su nam dali premalo dana (jedina zamjerka)
još nemam dečka nažalosta ali šta je tu je život je takav
čupav i dlakav jel tak???!!headbangsmokin
ajde samo mi komajte eeee i napišite mi stranice za neke lijepeee
dizajničem pa da si promjenim dizič
sada idem uživajtee i praznicima i hapyy eastermahkissthumbup

ponedjeljak, 17.03.2008.

sekiceee

mary-kate

mačke igraju stolmi tenis he he

cats

kissyy kissyy svimmaaa

kiss

malo o ljubavi!!!

eyy nisam dugoo pisala post ma nije mi se dalo kak ste mi vi???greedy
ima svŠTAnovoga nisam s nanyem sada sam sama bila sam i sa šimičem iva je s topičemcerek
i tak......pa isusee daj nemam neš komentara pa komajte isssyeseek
jooj neznam zašto su Tena i Mislav prekinuli pa bili su super par baš mi je žaoheadbangcry
valjda če opet biit zajedno!!! kada več pričamo o nijma kissssyy nijima
moram nači novog boyaa komajte i komajte idem uživajte!!!!!mahcerekcerek

nedjelja, 02.03.2008.

neznam smisliti naslov

eyyy,nany je s ivom g. ja i on nismo skupa
sada moram naći novoga dečka negog ljepog
a vi kada budete komali napišeite mi predlog nekog lijepo
dečka plizz ajd pozz idem sada kissyymahthumbup

subota, 01.03.2008.

eyyy neznam smisliti naslov

eyy sve je cool ljudovi s nanyem sam is ve je supač nemam komentara
pa daj komajte, evo idem sada sam sam došla da vam se javim
nisam dugo pisala post pa malo da vam se javim kisss svima
mom boyu najveća kissyy kissyycerekkissmah

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.