saznaš kad izgubiš

nedjelja, 22.01.2017.

Sve što znam,znam od tebe...

Naučila si me što je to ljubav,što znači voljeti i biti voljen...

Naučila si me da život nije uvijek težak,da čovijek i budan može sanjati...

Naučila si me što je radost i da sitnice znače puno...

Naučila si me da je za sreću potrebno malo,toliko malo tek jedno malo zrno...

Naučila si me što su snovi, što znači maštati i željeti...

Naučila si me što je to čežnja, što je pristojnost i strpljenje...

Naučila si me da je nekada bolje i ne reći ništa...

Naučila si me da je nekada i sitnica dovoljna da se izgubi povjerenje...

Naučila si me što je život,kako boli i kako peće...

Naučila si me da svaka rana života zaraste,ali da se ožiljci nikada ne liječe...

Naučila si me što je suza, što je bol i što je tuga...

Naučila si me i to da se nakon svake oluje i kiše nebom prosipa sunce i duga...

Naučila si me svemu, da praštam i da volim...

Jedino što me nisi naučila je "kako da Tebe prebolim"


Volim te! Uvijek sam i uvijek ću....


22.01.2017. u 15:31 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo