saznaš kad izgubiš

nedjelja, 25.12.2016.

Nikada te nisam pokušao zaboraviti....

Istina je... kad malo bolje razmislim kako te nikada nisam pokušao zaboraviti. Samo se pokušavam naviknuti da moram živjeti bez tebe s tvojim povremenim dolascima...
I još uvijek sam zaljubljen u tebe kao i prvog dana, ali to ne govorim.... Samo moja duša čuje tihi šapat srca koje krije tvoje ime... Nisam do sada pokušao, a vjerujem kako niti neću pokušati zaboraviti te...Ne tražim te,osim ponekad ali opet te pronalazim u svakom trenutku i u svemu što me okružuje. I po danu i po noći, ti si tu u mojim mislima i mojim snovima. I moje srce živi za onaj slučajni susret kada kao malo dijete izgubi kontrolu pored željene stvari... Kako samo tada bude sretno, tijelo ne mogu kontrolirati zbog tvoje blizine...
Ti pokrećeš moje emocije, podsjećaš me kako nitko tvoje mjesto neće moći zamijeniti. Ti si prvi osmijeh, prvi pogled, prvi zagrlja, prvi poljubac, prvi dodir, prva sreća, prva ljubav, prva čežnja, prva nesanica. Ti si sve ono što niti jedna druga neće biti.
I život ide ... vrijeme prolazi, ali kada si ti u pitanju kod mene je sve po starom. Mislim na tebe, nedostaješ mi. A zaborav nikada neće doći, jer pravu ljubav nemoguće je zaboraviti....

Draga Ifka sretan ti Božić i Božićni dani....


....F a L i š....


Volim te ! Uvijek sam i uvijek ću!!!!

25.12.2016. u 01:26 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo