saznaš kad izgubiš

srijeda, 31.08.2016.

Ti...

Ti si moj spokoj… moj nasmijani dan… moj put kroz snove… sve to si meni ti.
Ti si "moj netko" zbog koje kiše ne nose tugu, već sjećanje na ljubav. Koliko ću još puta reći da te volim, misleći da to nisu dovoljno dobre riječi kojima bi izrazio svoje osjećaje? Ne znam, možda više nijednom, a možda ću te svako jutro buditi upravo tim riječima....
Lijepo je čuti, kada mi netko kaže, da nisam ni svjestan koliko života ima u meni, ne znajući da si sav moj život upravo ti. Ti si ta koja u meni budiš i one najuspavanije pore radosti, sreće, zadovoljstva. Moje savršeno biće koje vrvi nesavršenostima.
Zbog tebe moj život postaje bajka… nikada ispričana… jedina bajka… koja je doživljena.
Ti si moj jedini pokretač… zbog kojeg… u samo nekoliko sekundi… zaustavim Zemlju… i okrenem je onako kako meni odgovara.
Ti si moja jedina stvarnost… sve drugo je tek igra na daskama pozornice života...

Volim te ! Uvijek sam i uvijek ću...

31.08.2016. u 06:59 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo