saznaš kad izgubiš

četvrtak, 02.06.2016.

Neopisivo nedostaješ

Znaš, najbolje si što mi se dogodilo u trenutku kada više nisam imao ni želja, ni snova...Iskreno,najbolje si što mi se desilo u životu...
Nisam te poznavao dovoljno dobro,nisam priželjkivao promjene u svom životu,živio sam jedan običan život....I onda, ušetala si sasvim slučajno,kao dašak vjetra kroz odškrinuta vrata....Ušla i ostala...Zauvijek...Udahnuo sam te i sa tobom počeo disati jedan drugačiji život koji sam zavolio i koji želim imati...
Pun je neizvjesnosti,pitanja koja nemaju odgovore,nije siguran,ali svjesno idem tim putem kojem se ne nazire kraj,u želji da te sretnem negdje na nekom proplanku,
na jednom mjestu koje bi bilo samo naše, protkano našom ludošću i ljubavlju,obostranom željom da se spojimo u snažnom zagrljaju i dugom,strastvenom poljupcu....
Ne prođe trenutak,a da nisi u mojim mislima...Ne prođe trenutak,a da ne pomislim kako bi bilo lijepo imati te svuda po sebi,napiti se sokova sa tvojih usana,osjetiti miris tvoje kose,
provuči prste kroz nju privijajuči te uz sebe....Tijelo mi zadrhti na samu pomisao da se tvoje ruke šetaju njim i osjećam tu toplinu koju mi daje dodir tvojih ruku, snažno....
Zamisli nas na tom proplanku gdje smo sami u svom svijetu....Osječaš li kako mi se tijelo uvija pod tvojim? Osječaš li kako drhtim od želje da te imam?
Nisam te poznavao dovoljno,nisam priželjkivao promjene u svom životu,došla si kada više nisam imao ni želja, ni snova... Moj život bio je muzika...Sad opet sanjam u bojama
i ponovo imam želju da bih živio život, život u kojem češ ti biti moja muzika....

Volim te ! Uvijek sam i uvijek ću...


F a L i Š

02.06.2016. u 00:28 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo