saznaš kad izgubiš

nedjelja, 22.05.2016.

F a L i Š

Za tebe koja si bila uz mene uvijek kada sam te trebao, za tebe koja si me voljela kada mi je bilo najpotrebnije, za tebe koja si mi dala smisao života. Uz tebe sam proveo najljepše trenutke svoga života, svaka minuta uz tebe bila je i više nego čarobna. Slušala si svaku moju glupost, svaku moju priču, baš sve moje izjave. Uvijek si me razumila, uvijek si me slušala, utješila, razveselila. S tobom sam mogao pričati baš o svemu, čak i o onome što nikad nikom drugom nisam mogao reći. Tebi sam uvijek reko sve. S tobom sam prošao toliko toga... Ti si ta koja me stalno ljubila i grlila... Samo ti si bila ta koja me grlila i ljubila cijelu noć. Samo tebi sam se potpuno predao...To nam nitko ne može uzeti. Samo s tobom sam uvijek bio sretan, s tobom sam želio ostati zauvijek. Za tebe sam spreman i umrijeti. U tebi sam pronašao sreću, ljubav i novi život. Nikad neću zaboraviti trenutke koje smo prošli zajedno, i ne žalim ni sekunde provedene s tobom... Sve što je bilo, bilo je savršeno. Uvijek ću se sjećati tvog glasa, tvog mirisa, okusa tvog poljupca... Tvoj osmjeh kad si sretna, zaljubljeni pogleda kojim gledaš samo mene, tvoje lice okruženo dimom cigarete, tvoje ruke i one prekrasne prstiće s mojima, nas dvoje zagrljeni u toplom krevetu - to su slike koje sigurno nikad neću zaboraviti. Tvoje lice, tvoj zagrljaj i pogotovo tvoj poljubac, to se nikako ne može zaboraviti. Nitko ne ljubi kao ti. Ti si me učinila sretnim, voljenim i posebnim. Bio sam najsretniji... uz tebe sam bio presretan. Ti si me naučila smijati se, naučila si me ljubiti i ono najvažnije naučila si me voljeti. Uz tebe sam naučio što je to ljubav i što to znači stvarno voljeti. Uz tebe sam naučio živjeti. Hvala ti na svemu što si napravila za mene, hvala ti na svemu što smo prošli zajedno. Hvala ti što si me toliko toga naučila, što si me učinila posebnim....Hvala ti što me voliš.... Zbog tebe sam to što jesam. Zato ti i pišem ovo, da znaš da si TI moj život učinila posebnim. Želim da znaš da si prva koju svarno volim i uvijek češ za mene biti posebna, za mene češ uvijek biti moja. Nikad te neću zaboraviti i uvijek ću te voljeti. Obećajem.... Želim da znaš da si ti bila ta koja mi je promijenila život, koja je promijenila mene....Ljubavi hvala što si bila uz mene, hvala ti što si moja, hvala ti za svaki osmjeh, hvala ti... Ti si ta, koju ću voljeti zauvijek. Volim te više od života...

I što ti god kažu, znaj da ću ja uvijek živjeti samo za nas...

22.05.2016. u 15:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo