saznaš kad izgubiš

utorak, 17.05.2016.

..i nižem riječi u redove...
red tuge...
red bijesa....
red nostalgije...
ne vjerujem više u ništa...
ne molim više,jer mi molitve ne bijahu uslišane...
ne smješim se jer osmjehu više nema mjesta na mome licu...
ne živim više,jer za život si potrebna ti....
ne slušam više riječi-jer ne shvaćam razloge,jer razlozi ne postoje....
ne osjećam više za nikoga ništa-jer osjećaje su mi uništili...
ne vjerujem više u sudbinu-jer moja je bez tebe...
lažem-jer istina mi te je oduzela....
žmirim-jer tada nevidim da nisi tu...

17.05.2016. u 08:02 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo