saznaš kad izgubiš

utorak, 19.04.2016.

Dobro jutro Čudo moje...

Ja znam što je Ljubav.
Bezdan tvojih očiju u koji želim vječno tonuti.
Rupica od osmijeha na tvom licu koji mi tako moćno ubija svaku tugu.
Linija tvoje brade,meka i blaga kao ti.
Mirisni okvir smeđe kose, koji od čelično snažne žene čini djevojku.
Moju.

Ja znam što je Ljubav
Budiš me njome svakog jutra.
Odgovaraš njome na sva postavljena i nepostavljena pitanja.
Miluješ njome moje muško srce,činiš od mene dijete.
Umiruješ njome moju beskrajno zaljubljenu dušu.
Lakočom.

Ja znam što je Ljubav
Znam što rijetki znaju.
Ljubim te kako rijetki ljube
Vidim kako me gledaš,osjećam što osječaš.
I ne,neću stati,ulazim do kraja u tvoju Dušu.
Moja je.

Ja znam što je Ljubav
Uzela si me za ruku i pokazala mi je.

Ifka, molim te..... Razmisli još jednom...

19.04.2016. u 07:24 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo