saznaš kad izgubiš

utorak, 05.01.2016.

Nedostaješ...neopisivo...

Poželim ti napisati svašta ovdje,sve ono najlijepše što,još do sada, nitko nikome nije napisao.Poželim da ti riječima opišem koliko je, zapravo, ogromna ova moja ljubav prema tebi.Ali ne uspijeva mi.Tako je nemoguće naći prave riječi za osmijeh koji mi toliko nedostaje...Nemam riječi koje bi dovoljno lijepo opisale samo neke jednostavne stvari i sitnice...Neopisivo je kako ja osiječam tvoju bliskost,bez obzira što si daleko od mene...
I volim te Ifka draga...O Bože,koliko te samo volim...

05.01.2016. u 07:25 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo