saznaš kad izgubiš

petak, 16.10.2015.

nedostaješ jako,jako

Ne treba mi ljubav kada u njoj nisi ti
ne treba mi jutro kad se sam probudim
ti si najduža crta na mojem dlanu
svi naši snovi tamo nam stanu

Dođi mi što prije, najteže je čekati
dođi mi još noćas da je ljepše zaspati
i kad brojimo zvijezde na karti neba
s tobom sve ide baš kako treba

SAD BUDI MI BLIZU DA SAV NEMIR NESTANE
I LJUBI ME JAKO KO DA SUTRA UMIREM
OVE RUKE MOŽEŠ VODIT SAMO TI
LJUBAVI

Ne treba mi ljubav ako dođe bez tebe
ne treba mi vino ako sam smijem se
hajde, idemo negdje da ne znam kamo
svakoj tišini mi riječi znamo

SAD BUDI MI BLIZU DA SAV NEMIR NESTANE
I LJUBI ME JAKO KO DA SUTRA UMIREM
OVE RUKE MOŽEŠ VODIT SAMO TI
LJUBAVI

Bože.... Ifka....kako mi fališ....

16.10.2015. u 12:42 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo