saznaš kad izgubiš

ponedjeljak, 05.10.2015.

f a l i š

Dobro jutro Čudo moje....


Bez obzira na sve ti češ to uvijek biti... Sjedim jučer tu i čitam ove svoje postove i razmišljam o tebi i sebi o nama i o situaciji u kojoj smo se našli....
Nije mi ni najmanje lako... Jako me to boli i nemogu nikako to prožvakat...Ne jedem ne spavam i u glavi i u trbuhu mi je ludnica... Sad barem znam kako je tebi bilo.... I uz svu tu silnu bol ja te volim još i više... Iskreno se nadam da još uvijek po svojoj glavici prevrčeš svoju odluku i još se više nadam da će ovih nekoliko tekstova ovdije doprijet do tebe i tvog srca... Jako te volim i ne želim te pustit.... ne da ne želim,mislim, ne želim, ali isto tako i nemogu...

Volim te ! Uvijek sam i uvijek ću...

05.10.2015. u 07:39 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo