saznaš kad izgubiš

srijeda, 14.10.2015.

Molim te, razmisli

Istina je fališ mi, svaki dan... Fali mi svaki dan proveden s tobom...
Svaka suza prolivena zbog tebe....
Sve tvoje šale kojima smo se zajedno smijali.
Fali mi svaka svađa s tobom. Fale mi tvoje riječi, tvoj osmijeh, tvoje oči,tvoji prsti...
I f k a . . . . Najteže mi je to što ne znam ništa novo o tebi.
Svi su mi dani postali obični, jer znam da mi ne donose ništa. Takvih dana imam na pretek.
Ja zapravo ne želim nijednu novu ni staru.... ne želim ni ljepšu ni bolju.... Želim tebe, staru tebe. Baš onakvu u kakvu sam se zaljubio.
I f k a . . . Želim samo tebe, nijednu drugu.....
Ne treba meni nitko drugi ako to nisi ti. Ne trebam njene oči, nemaju tvoj sjaj. Ne trebam njene ruke, kada je hladno
S tobom bih bio i na snijegu i na ledu..... Nije bitno, samo da sam s tobom. Želim samo tebe, želim nas!
Želim zagrljaj koji bi mi sve rekao. Želim sve što nismo uspjeli imati do sada! Želim svoje Čudo,želim svoju Ifku....

f a l i š . . .

14.10.2015. u 16:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo