saznaš kad izgubiš

utorak, 29.09.2015.

Dobro jutro Čudo moje

Želim ti reći da mi jako fališ,a samo je par sati prošlo od našeg grljenja...
Iskreno se nadam tvom kvalitetnom razmišljanju... Jako te volim i živjet ću za
dan da te ponovno držim u zagrljaju...


evo sklapam oći brojim do tri
što mi to nosiš na dar
Riječi što do srca poznaju put
ma ti sve prečice znaš
opet se smiješ i slutiš da gubim tlo pod nogama
a tvoja ljubav dolazi pod naša dva topla jastuka
Budim se sa imenom tvojim s poljupcem započinjem dan
nitima ljubav snove nam kroji nebo zna da tvoj sam ja...


Volim te ! Uvijek sam i uvijek ću

29.09.2015. u 07:44 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo