saznaš kad izgubiš

četvrtak, 24.09.2015.

Jako mi je teško, i pokušavam suzdržati ove suze koje više ne znam ni šta znače. Ni da li sam toliko tužan, ili izgubljen ili sretan, ili šta god da je od toga, teško je. Neće se nikada pojaviti druga “ Ifka “ u mom životu, jer svakim dijelom svog bića osjećam i znam da je to mjesto odavno popunjeno tobom, i isto tako i ja sebi i tebi konačno to trebam priznati. Toliko mi trebaš, i toliko mi treba tvoja pomoć, i tvoja blizina, i tvoja želja da budes sretna. Stvarno mislim da nikada u životu nisam bio u situaciji da ne znam “kako dalje,šta da radim… Nemam odgovor. Ti ne možeš ni znati koliko ja tebe volim. Znam da misliš da je to puno, možda i previše, ali nije ni tako ni toliko. Mnogo je lijepše i više i drugačije od toga.
Jako bih želio da te imam zauvijek pored sebe, da živim za tvoju sreću, za nas... Ne znam i nikada neću moći da ti objasnim kako sam se ja osjećao kada sam te pustio prošle godine u 5mj.,a toliko moje ljubavi prem tebi...Toliko želje za tobom.... Misliš da nisam imao razlog biti uplašen ili bilo šta slično, bilo kada, ali nisam dopustio da me bilo šta odvrati od tebe, i od te želje da dobijem i da dam ono što smatram da oboje stvarno zaslužujemo. Sve vrijeme sam pokušavao da budem sretan, ili kako god se to nazivalo, ali to nije jednostavno moguće, jer već postoji jedina prava sreća u mom životu. A to si ti.
Ne znam šta više da radim. Nedostaješ mi, trebaš mi, i nikada nisam zapravo imao priliku da ti pokažem svoje pravo zaljubljeno lice, i da stvarno osjetiš svu moju pažnju i ljubav onako kako stvarno zaslužuješ, i onoliko koliko bi trebalo biti. Jako mi je krivo što su neke stvari ispale kako su ispale, i pojma nemam kako da se nosim sa time. Krivo mi je što sam znao sve o tvojim osječajima i bez obzira na to dozvolio sam da se desi sve to... Ne mogu vjerovati i ne znam da li bih ikada mogao pomiriti se sa time da će to biti naša sudbina i da ništa od ovolike iskrene želje i ljubavi neće ostati. Ili će se na kraju pretvoriti u ni sam neznam kaj. Ne želim da se pretvara u bilo kaj, želim te imati, i želim te voljeti do posljednjeg dana svojeg života i uživati u svakoj jebenoj sekundi tog vremena!!!

Ne mogu sumnjati u sebe, kad osjećam kao da sam se rodio samo zbog tebe. Da sam se rodio da te nađem, i da te imam, i da te volim i čuvam zauvijek od svih loših stvari i svega ostalog što bi moglo da ti na bilo koji način naudi. Ja sam svu svoju sreću našao u tebi. Ništa me ne bi učinilo sretnijim da budem tvoj i da to bude naš zajednički uspjeh. Ne mogu znati da li je ovo, i sve prije ovoga što smo prošli, neki test koji svaka ovakva ljubav mora ili ne mora prolaziti... Želim da konačno dobijemo sve što smo toliko dugo željeli i htjeli. Želim zgrabiti svoju sreću, i molim te da mi pomogneš na bilo koji način..... Samo me,molim te ne ostavljaj...

Svakako znaj da nemogu i ne želim bez tebe, i volio bi da ti budeš moj život i moje sve i da budemo ponosni na to. Mada sam već itekako ponosan na sve što je ikada imalo veze sa tobom. Ne moram nikada više drhtati onako kao onog dana kada sam osjetio koliko i kako te volim. Osjećaj raja, savršenstva… Osjećaj kada imaš osjećaj da si već proživio cijeli jedan život sa tom osobom i da bi to opet ponovio. Ja sam to već doživio i znam da ljepši osjećaj ne postoji i nikada neće postojati, i jako sam sretan zbog toga, i to će sigurno biti jedna od stvari koje nikada, nikada, nikada neću moći zaboraviti…

volim te i oduvijek jesam....

24.09.2015. u 22:54 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo