saznaš kad izgubiš

srijeda, 16.09.2015.

što si ti meni

Ti si moj mir… moj nasmijani dan…
moj put kroz snove...da baš tako…
sve to si meni ti i još mnogo više
Ti si ona neka zbog koje kiše ne nose tugu,
več donose osjecaj ljubavi...
Neznam koliko ču još puta reči da te volim...
a pri tom misleči da ti to nisam dovoljno puta reko...
ili da to nisu dovoljno dobre riječi,
kojima bi ti reko svoje osječaje...
Ko zna...
možda ču te jednom svako jutro buditi upravo tim riječima.
Lijepo je čuti, kada mi netko kaže,
da nisam ni svjestan koliko života ima u meni,
ne znajuči da si sav moj život upravo ti.
Ti si ta koja u meni budiš....
i one najuspavanije osječaje radosti, sreče, zadovoljstva.
Moje savršeno biče ....moje Čudo.
Zbog tebe moj život postaje bajka…
nikada ispričana...
jedina bajka…koja je doživljena
Ti si moj pokretač...
zbog kojeg… u samo nekoliko sekundi...
zaustavim Zemlju...
i okrenem je onako kako meni odgovara.
Ti si moja jedina stvarnost...
sve drugo je tek igra na daskama pozornice života.

f a l i š . . .

16.09.2015. u 08:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo