saznaš kad izgubiš

četvrtak, 10.09.2015.

f a l i š . . .

Ukrast ću ti snove, šapni mi ime..
čežnja u glasu bit će moj izgovor..
da prijeđem milje u jednom času..
kako bi te ljubio..
Prstima kroz kosu prođi lagano..
uz osmijeh koji obečava..
ponudi mi usne kao vino mlado..
stvorimo nova sječanja..
Ukrast ću nočas sve tvoje snove..
samo da budna ostaneš..
i da me ljubiš što više možeš..
toliko mi duguješ..
Ukrast ću nočas sve tvoje snove..
vrijeme je da ih ostvariš..
mnoge sam dušo, dobio bitke..
sad bi da me pobjediš..
Udahni malo zraka sa usana mojih..
znam na to si dugo čekala..
ja još sam željan okusa tvojih..
vina, voda, vjetrova..
Gori još u meni, onaj plamen..
koji za tebe sam čuvao..
nek sa srca moga sad padne kamen..
što ga je okovao..
Ukrast ću nočas sve tvoje snove..
samo da budna ostaneš..
i da me ljubiš što više možeš..
toliko mi duguješ..
Ukrast ću nočas sve tvoje snove..
vrijeme je da ih ostvariš..
mnoge sam dušo, dobio bitke..
sad bi da me pobjediš..

https://www.youtube.com/watch?v=Tw5fdQ7ZT9g

neopisivo te želim.....

10.09.2015. u 10:37 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo