saznaš kad izgubiš

utorak, 01.09.2015.

f a l i š . . .

u svemu si Ti ...gdje god se okrenem... tebe prepoznajem
u stihovima koji me okružuju u čekanjima koja me rastužuju...
u nadi što bježi u misli koja razumu teži...
svugdje vidim Tvoje lice, otisnuto u svemu...
u duši me steže... vidim te niz cestu kako Odlaziš...
i bojim se da ne Nestaneš i da će mi pogled
u prazno otići ..
Misao te u meni gleda ..
zapisujem Tvoje Ime u svemu...
u srce ga utiskujem ..
U stihu mome
vječan je čar Tebe ...
i nebo će Tvoje Ime zapamtiti..
i sve ono što mi značiš ..
u vječnom drhtaju srca moga će živjeti ...

01.09.2015. u 13:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo