saznaš kad izgubiš

ponedjeljak, 24.08.2015.

slatki ti snovi bili...

Zaspat ću noćas u prekrasnoj bajci snova, pored tebe koju želim da me zadržiš u postelji pored sebe...da,stisni me...ne puštaj me...
Dođi da ti šapnem koliko te volim...koliko te trebam....koliko te želim...da tvoje srce ispunim maštom...
Dođi da ti šapatom kažem da se uvučeš u moje prepone....da se uvučeš u mene...
Mazi me svojim tijelom....privuci me snažnije i pusti me da pomiješam se s mirisom tvojim...okusom tvojim...
Želim te nježno...polako....omotaj me oko sebe...izgubi se u mojoj toplini.
Cijelim tijelom osjetim kako me izluđuje strast prema tebi...budi mi se želja da te probam...malo...samo toliko da se razbudim i zadržim u sebi strast koje me pokreće.
Da, ljubi me strastveno...ostavi mi sladak okus na usnama.....ostavi crvene tragove ne mojem tijelu...utisni ugriz na tijelu mojem i izgovori one dvije riječi kroz šapat na vratu mome.
Da, želim da ovo još potraje, želim zatvorenih očiju slušati kako dišeš....osjećati svaki dodir koji spuštaš na mene...osjećati tvoj nemir kojega već sada ne mozeš sakriti.
Zagrljen tvojim rukama,diraš me,maziš me,osjećaš koliko sam stvaran...isprepleten tvojim nježnostima.....miluje me tvoja predivna slatka ljubav...

f a l i š . . . .

24.08.2015. u 22:17 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo