Ivi u Pragu

11.08.2007., subota

genetski predisponirana nazorovka

Kad velim da idem s Nazorom na more onda svi prvo pomisle na dom za nezbrinutu djecu u Nazorovoj. Za takav sam posao pre, pre, pre velika emotivka i vjerojatno bi ih posvojila 10ak isti tren. Ovaj moj Nazor je "Vladimir Nazor. d.o.o. za organizirani odmor djece i mladeži grada Zagreba". A sve je počelo lani u razgovoru s jednim mojim susjedom koji je bil s decom u Crikvi. I mislim si ja: Ak može Žaba, mogu i ja! Ak može ON, onda ja POGOTOVO mogu. I odem si ja tam, i bla, bla i vele mi da bi bila bolji animator nego teta (s obzirom na sve kaj sam dosad radila i čime se sve bavim) i nek si ja odem u Veli na 2 tjedna. I tak sam otišla. I bilo je mrak. A onda saznam da mi je kompletamente obitelj svojedobno radila u Nazoru. Deda je dugo godina bio pedagoški koordinator. Za mamu voditeljicu i tatu sportskog animatora, to jedno ljetovanje bilo je od životne važnosti jer su se tamo upoznali i zaljubili. Tatin bratić je bio voditelj i tamo upoznao svoju dodanašnju suprugu koja je bila u funkciji medicinske sestre. I sad ja, kulturni animator. I svi vele da nisam normalna jer imam vikendicu na moru a ipak idem bar 2 tjedna ljetovati s 200tinjak djece. Dnevnice su koma (ak sam na kraju na nuli, dobro je) al mene to veseli, opušta, ja uživam.
Pričala sam neki dan na ručku s vilenjakom o svim tim igrama koje smišljam i izmišljam. Meni osobno najdraža zove se "KULTURNJAČA" a sastoji se od toga da izrezujem riječi iz novina i potrpam po 10 komada u kuverte koje onda podjelim po grupama. Cilj je napisati pjesmu a da se iskoristi svih 10 riječi. E pa ovo je moj ovogodišnji favorit. Grupa dječaka od 10 do 17 godina koja se zvala "Kolektiv":
zadane riječi: tata, miris, bomba, trudnica, tarzan, ptičica, severina, gadno, torcida, diler

Severina
Draga moja Severina
Kad ko Tarzan ti uletim
lijepih trenutaka se sjetim
Kad u spavaću sobu uleti ti tata
ja ko ptičica letim kroz vrata
Siguran sam, mala, donosim ti sreću
Ali miris trudnice osjetiti neću
Mala, baš si bomba, na to gledam hladno
Al kaj si u torcidi, e to mi je gadno
Tvog sam srca diler i ponosim se time
da nije bilo Nas, nebi bilo rime
- 12:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opísečko blogýku

Linkovky na sájtovky

malý český rěčničko