welcome to boki s life

28.08.2008., četvrtak

EVO JOS MALO O MENI

ime i prezime:boris ivosevic
datum rođenja:11.6.1993 Image Hosted by ImageShack.us

mjesto rođenja:smederevska palanka
nadimci:boris,boki,boro,bokica,rus
horoskopski znak:blizanac
boja kose/ociju:plawa:smeđa
hobij:nogomet,kosarka,rukomet,tenis
visina:1,65 m

- 09:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (2)
Siječanj 2009 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

SVE I SVASTA

ja sam vam boris ivosevic imam 16 godina.
živim u rijeci.prije sam živio u jednom
malo, prekrasnom gradu.i tamo sam
živio 12 godina i bilo mi je superthumbup
a ev sad sam u rijeci i ovdje mi je isto super
naravno tamo imam vise frendova i frendica
al dobro pa zato i dan danas idem tamo da ih
posjetim jer ih jako volim.kisskisskisskiss
u slobodno vrijeme se bavim sportom
odnosno treniram nogomet a sad sam presto
trenirat nogomet jer mi je tata zabranio zbog
losi ocjena headbangali ev sad na pocetku
skole opet pocinjem trenirat nogomet sto
jedva cekam.jedva cekam da ponovno zaigram
MALO O MENI
ja sam vam vrlo pristojan i miran decko
nevolim se svađat ni tuc.nikad necu prvi
zezat,ali kad mene neko prvi zeza onda
nije dobro.ko samnom može može
ko nemože nomože odnosno
meni niko nesmeta ako se možemo igrat
igrat ce mo se ako nemožemo onda
necemo bolje da se raziđemo ko ljudi
nego da se svađamo ko cigani.
to bi bilo dosta.sve vas volim.nutnut
i cuvajte mi se wavewavewave
cujemo se vidimo se kisskisskiss

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis