Ivica je Ptica, mješalica Marko

subota, 24.12.2005.

Kooonzum zove vaaaaas.... I to MUKTE!!!

Cin, cin, cin, don, don, don, čujte i počujte Mali Zvon! Pazi! Evo ga! Ide! Beži! Jankec, beži jankec, cugat ćeš po bregel!!!
Dragho nam je. Mučo.
Jeste'l culi nooovost? Novi blog graaadim ja! I komentar nekad, jedan il dva. ne zvo se Konzum ja!
Mi smo dvije koke stare (al dobra juva) i volimo sve što vol namlati.
Volimo jest. Ovo smo mi:


To je Ivica Je Ptica

A ovo...


je Mješalica Marko.

Volimo i popit. Mi smo dva prijateljiva druga. Volimo se šaliti. Mislimo isto (slanina!). I jedva čekamo ljeto da obučemo one naše tigraste bikinije. Hot bejbi hot hod' bejbi hod'!!!
Pazi! Beži! Evo je! Evo nas sve! Tigrice grrrrrr!
Slušamo "Vesele Čobane", najbolju balkansku grupu, a i najbolju grupu u svijetu (Mustaf volim te!!! Ahime, baš si kjut!!! Jovane seksi gaj!!!)

Mustaf:


Ahim:


Jovan:


I samo još da se zna da ćemo zavladati svijetom. Toliko.
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusaaaaaaaaaaa

- 20:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #