ehhhhheeee

nedjelja, 14.05.2006.

Eheheheheeh!!!Jučer mi je bilo odlično, naime vani sam bila sa Petrom i Leonom!!!Ovim putem pozdravljam Mariju koja nam je u Splitu, tj. večeras se vraća jedva čekam da ju vidim!!!U petak u našoj je školi bila čaga koju su priređivali sedmaši,,,,kada sam ušla i vidjela koliko ih malo ima prasnula sam u smijeh i onda započela lijepo svima govoriti da se trgnu i krenu plesati...Muzika mi se nije sviđala pa sam otišla i do dj-a i rekla mu koju da muziku pušta i počela odlična muzika i super zabava!!!Što je najbolje kada se meni neka muzika nije svidjela ja počela vrištati i onda su počeli drugi i onda nam pustili dobru mjuzu!!!Ma bilo je odlično,,,a neke detalje ne želim spominjati,a kada je krenula Dinamova himna bila je ludnica!!!SVAKA ČAST DINAMU PREMDA SAM JA ZA HAJDUK!!!

- 17:57 - Komentari (48) - Isprintaj - #

MySpace Graphics, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics, Online Script, MySpace Goodies, Cursors at WWW.DOLLIECRAVE.COM