< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Svitanja bez tebe puna su praznine, kad oblaci pisu tvoje ime... A u kasnu noc kad grad utone u san ja cu samo zbog tebe cekati novi dan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






- Bon Jovi Lyrics

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



NiCe BlOgIčI...

Ella thumbupwave
-e to vam je moja sestričnica (mančikina)...zakon ženskica... nekad se malo preeeeeeeeveč gubi, al se je to za ljude... inače... jako ju je lepo zajeb...ak bote meli priliku sam navalite... heheh... naughtynutkiss

Image Hosted by ImageShack.us



Dado thumbup
-eh, dado, dado... to vam je jako dobra osoba... retko ga vidimo, ali ok... se pohvale za njega... thumbup

Klarchika thumbup
-eee naša klarica... nju trebate upoznati... dobra je kak kruhek... mada je malo tvrdoglava kaj se nečega tiče, ali ok... jaaaako dobro pleše... i tak... sve naj, naj... wavenaughtynutkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sandra thumbup
e seka... nju več svi jako dobro znate, tak da vam nebi u detalje... zapravo... nit ju prav ne poznamo, al to kaj ju znamo je to da je jako dobra i zakon ženskica... mahnaughtynut

Image Hosted by ImageShack.us


Broken angel thumbup
ah... idite pa vidite.... i sami prosudite... znamo se od 1. raz... ivek ju nezna... ali meni je dobra i trenutno o njoj nebrem reči nikaj lošega...mahzujodead

Tina thumbup
hm... nju ivek bole pozna kak ja... a pošto on to ne piše, vam ja neznam baš nikaj preveč reči o njoj... čini mi se ok... mahdeadwink

Lucija thumbup
nju sam upoznala prek bloga, a ivan prek frenda... baš je vredu osoba.... mada ju ne poznam baš dobro, al nikaj loše nebrem reči za nju... mahyeszujo

Larchy thumbup
e lara, lara... to vam je jen veliki zločko... zahvaljuči njoj smo ja i ivan skupa, jer smo se na njenome ročkasu upoznali i spetljali.... inače vam ja zakon ženskica.... baš za zajebanciju... wavezujonutnaughtybelj

Filip thumbup
to vam je ivanov najbolji frend... idu skupa v razred... ne poznam ga baš najbolje, ali ok mi se čini... waveyessmokin

Cmrek thumbup
to vam je dečko z nedelišča... ivan ga nit ne pozna... on mi je nekša rodbina.... vredo je dečko.... wavesmokinzujo

Monika thumbup
hm... ivanova bivša... ja ju inače ne poznam baš, ali čini mi se vredo ženskica... wavezujozubo

Image Hosted by ImageShack.us


Jossy wavebeljnut
ona vam ide z menom v razred, s ivekom se neznaju baš... inače ženska vam je jako dobra i uvijek joj se morete povjeriti... uvijek bo vam pomogla...kisssretanyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mateja wavekissnutbelj
eh... i ona vam ide z menom v raz... ista priča kak i josipa... sve naj, naj... dobra, dobra i samo dobra... wavekiss

Image Hosted by ImageShack.us


Loocija nutnaughtyfino
hm... činimi se da je to jedna jaaako dobra osoba... ne poznam ju dugo i dobro tak da vam nebi znala reči puno o njoj... u svakom slučaju mislim sve najbolje... osim toga i jako je nice...wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EvO jOš NeKiH sLiKiCa:

...ivek & ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...evo to je Ivan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovo sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...opet mi... jaj, kak se volimo!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NeKe SlIkIcE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 

[nedjelja][27.01.2008.]

hEy LjUdEkI!!!!!!

eVo PiŠeM pOsTa NaKoN dUuUuUuUgO VrEmEnA... kOmP mI jE PoKvArEnI, PaK sAm vE PrE IvEkU, i Tu PišEm... JaAaAaAj... Ve SmO Se dUuUuUugO nE vIdLi JeR SaM jA bIlA bOlEsN... i Ve SmO Se SpUsAlI i ZgRlIlI kisskiss i Ve On MoRe Na MiRu GleDaTi RuKoMeT, A jA PiŠeM PoStEkA... JaJ TrEbAlo Bo Mi DUgO Ak BoM oVak nAsTaiLa...


OvAk... ZaDnJe KaJ Je Tu BiLo NaPiSaNo, Je BiLa ČeStItKa Za NoVu GoDiNu.... A pLaNiRaLa SaM nApiSaTi I PoStA dE BoM vAm NeKaJ mAlO IsPričAlA o PrOšLoJ GoDiNi, A PoŠtO nIsAm JeR mE kOmP mAlO zAjEb burninmad BoM vAm Ve... Za NaS je PrOšLa GoD bIlA jAaAaAaAaAkO lEpA... sretankissyesthumbupwavecerekkiss nAšLi SmO JeDaN DrUgOgA, I tO jE nAjBiTnIjE... yesyesyesyes BiLo Je Tu I UsPoNa I pAdOvA, dObRiH i LoŠiH a I KrIzNiH dAnA... bangnonozaliven aLi Se SmO Mi To PrEšLi... Ve UsKoRo BoDe I 10 mJ oD kAd SmO SkUpA... i To Je Se TaK lEpO!!!! kisskisskiss


i TaK... vE jE pOčelA šKoLa, ToTaLnA gLuPoSt Al Ok, kAj BoMo Ve??? NeKoJi LjUdi Su Se UžAsNo PrOmJeNiLi, i To Na LoŠe, Na ŽaLSt... SeReJu Po SvOjIm PrijATeLjImA, a To Ni U Kom SlUČaJu NiJe DoBrO... lOšE StVaRi buDeMo OsTaViLi IzA sEbe I KrEčEmO nApRiJeD...


iVeK jE dObIL nEčAkA, jAAaaaAAAj KaK jE mAlI lEpI ČrNi...fino DaNaS sAm Ga PrVi PoT ViDlA... tAk Je LaKi KaK PiCeK... fino v Sub SmO bIli v RoToRu... BiLo nAm Je BaŠ lEpo... MoJe SrČeKo MoRaM NaFčItI PlEsAtI, oNdA BuDe JoŠ Bole, I tAk... Ok, DoStA... MoRaM ItI DaLe...

pOzZ sViMa KoJi NaS čItAjU I PoZnAjU... dO sLjEdEčEg PoStA uŽiWaYtE!!!!!

VeeeeeeeeeeeLiKa PuSa IvEkU!!!!!!!kisskisskisskisskisskiss

bY; MaNčIkA



[ 52 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.