< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

~njeno ime je ivana
~rodena je prije davnih nekoliko godina (nije da se sjecam)
~bilo je to u zagrebu..mala purgerica
~ ona je malo zlobno deriste koje uvijek izgleda kao nevinasceno
~boji se visine
~mrzi umisljenost, preseravanje, ulizivenje u supakblabla
~voli frendove, svoj krevetac,mastati,svog peseka, obitelj (aha zihernaughty)
čokoladu,sprite,ljignje,voli profesoricu iz hrvatskog, pisati posteke,tracati ili nelaze
svoj kvart (srednjaci naravno) dinamohrvatska
~voli shoppinggreedy
~voli papatilazenjami
~voli jednog deckadeadpjeva
~ful je bojazljiva
~ponekad je zivcananamcor
~vjecni pesimist ali i realistsmijeh
~ona je najveci strebo trebo u galaksiji..wuhuuubang
~boji se zubara, igla, krvi i nikada nebi mogla biti doktorica...zaliven
~mrzi kad se vrati doma i vidi da joj je sestra ukrala pare
~mrzi cekati...da laura
~OBOZAVA piti ViGoR...HAHA
~voli gledati filmeove
~slusa sve i svasta
~obozava chris browna i tosu
~voli visiti na msn-u
~njen msn je ivekica_4@hotmail.com
~njeni naj frendovi su sara t.a.t.,laura,stefani,eva, isva, muha, matea,stekovici,moana...
~i to je to sto tebate znati o njojpjeva
~ili ne
~ooo dazubo


Bigoo

Bigoo

zubozubo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

sarichsupach curach
ivsa...jedan od naj frendova...super blog..
lauhra..carica:)
ella.!caryca
efa carica!!!!!


Image hosting codes

Image hosting




Fuschia & Black Flashing Broken Heart Decoration Images

Lyrics
Just went out my head
So I'ma do the best I can to get you to understand

[Chorus]
There's never a right time to say goodbye
But I gotta make the first move
'Cause if I don't you gonna start hating me
Cause I really don't feel the way I once felt about you
Girl it's not you, it's me
I kinda gotta figure out what I need (oh)
There's never a right time to say goodbye
But we know that we gotta go
Our separate ways
And I know it's hard but I gotta do it,
And it's killing me
Cause there's never a right time
Right time to say goodbye

Girl I know your heart is breaking
And a thousand times I
Found myself asking, "Why? Why?"
Why am I taking so long to say this?
But trust me, girl I never
Meant to crush your world
And I never
Thought I would see the day we grew apart
And I wanna know

[Hook]
How do you let it go? When you,
You just don't know? What's on,
The other side of the door
When you're walking out, talk about it
Girl I hope you understand
What I'm tryna say.
We just can't go on
Pretending that we get along
Girl how you not gonna see it?

[Chorus]
There's never a right time to say goodbye
But I gotta make the first move
'Cause if I don't you gonna start hating me
Cause I really don't feel the way I once felt about you
Girl it's not you it's me.
I kinda gotta figure out what I need (oh)
There's never a right time to say goodbye
But we know that we gotta go
Our separate ways
And I know it's hard but I gotta do it,
And it's killing me
Cause there's never a right time
Right time to say goodbye

Listen to your heart
Girl you know,
We should be apart, baby I
I just can't do it
I, I just can't do it
Listen to your heart
Girl you know,
We should be apart, baby I
I just can't do it
And sometimes it makes me wanna cry
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh [4x]
Do you hear me crying?
Oh, oh, oh [4x]

[Chorus]
There's never a right time to say goodbye
But I gotta make the first move
'Cause if I don't you gonna start hating me
Cause I really don't feel the way I once felt about you
Girl it's not you it's me.
I kinda gotta figure out what I need (oh)
There's never a right time to say goodbye
But we know that we gotta go
Our separate ways
And I know it's hard but I gotta do it,
And it's killing me
Cause there's never a right time
Right time to say goodbye

[Chorus]
There's never a right time to say goodbye
But I gotta make the first move
'Cause if I don't you gonna start hating me
Cause I really don't feel the way I once felt about you
Girl it's not you it's me.
I kinda gotta figure out what I need (oh)
There's never a right time to say goodbye
But we know that we gotta go
Our separate ways
And I know it's hard but I gotta do it,
And it's killing me
Cause there's never a right time
Right time to say goodbye


KELLY CLARKSON-BECAUSE OF YOU


Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
Over the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you


STEPENIK-TOSE PROESKI




TOSE PROESKI lyrics

utorak, 18.03.2008.

cak nofi post...uzivajte...*kes*

bas me snijeg bacio u depru i sjetih se ja imam blog...eek
hihi
ljudovi puuuuno se toga desilo od zadnjg pisanja


pa da pocnem

poceli smo izlazit na kneziju i upoznala sam pun kurac super ljudi
zabavnih, pomalo umisljenih (koji sam ja car e....lol)hahazujo
ali super su oni
ponovo se druzim sa ljudevitovom hihirofl
ali mops je ostao mops
e kako sam znala da ce se morat posvadat sa nekim ma carica moja malasmijeh

i tako sad me sve to nekako ispunjuje lijepim stvarima
i jos citave dane na msnu
ma divota ljudi
jos da me dns ne pita prirodu bilo bi lijepo ali nemoguce..mora krava bit krava
mda
da nastavim
mala laura kak bi rekla moja velika sestra se zaljubila ljudi ovo hje nemoguce zenica si ide rezat zile...a moja malo emo girl....salim se
zujo

u jebote imam inspiracije
i stavila sam novi dizaj dns cu malo slikica stavit ili nei sad me laura prca u mozak sa presavrsenim dizajnom...hihismokin



i ugl post je gotov vise neam inspiracije al bitno da sam prije 1 minutu napisala da imam
aje pussa svima koji citaju post...volim vas sve

*ivekica*smokin

- 11:29 - Love me SaMo(19) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.