< lipanj, 2007 >

Lipanj 2007 (26)
Svibanj 2007 (2)

Komentari on-off

image hosting file hosted images

Hm, maštaš?

Živi dernek
"TheMladichi"

Ime:Ivan

Datum rođenja: 4.siječnja 1992.
Moja MSN adresa:iveco01@hotmail.com

sunčanje,
šalu, raditi gluposti

izlaske, putovanja
Ne volim/mrzim: One osobe koje mi pričaju da su nešto napravili, a znam, da nisu jer nemaju muda.
One koji mi nemaju hrabrosti u facu reći što misle o meni.
Kad pada kiša i ujedno Sunce sja.

Malo mudrosti:
-Ljubav nije čudo, ali čini čudesa
-Maštovitost je daleko važnija od znanja
-Imaj vremena za smijeh, to je glazba duše
-Život je davanje, zato daj sa voljom
-Postupaj uvijek tako da nikada ne moraš moliti za oproštaj
-Od hodanja nešto, od sjedenja ništa

IVAN
IInfluential
VVisionary
AAdventurous
NNasty
Get Your Own Name Acronym

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

nedjelja, 10.06.2007.

Dober den!
Evo ovako...
Krenuli smo oko 6. Naravno, buraz i ja smo odmah nazdravili za put. Svi su m nekako bili pospani sve dok nismo prvi put stali. Nije više bilo ni vina ni bambusa. I naravno, Mičija i ja smo odlučili kupiti. I baš nismo imali sreće. Uhvatila nas raska al' tek vani. A zamisli bruke!! Jebote ona priča s nama a cijeli rzred zuri u nas i smije se! Al' mislim da je najveće poniženje bilo kad nam je naredila da tu bocu "Velog Jože" bacimo u koš za smeće kraj busa. Vukla nas je sila iz koša da uzmemo bocu al' nismo smjeli jer je raska zaprijetila povratkom kući još dok je držala propovijed za alkohol. Koji freak od žene.. Drugi put kad smo stali bili smo na granici. Naravno, tu smo morali stati. Ušao je neki mladi policajac u bus i onaj glupi Tonković provali da ima drogu u torbi! Pa ja nisam mogao vjerovati dda netko može biti toliko DUMB!!! Nakon što mu je policajac rekao da će morati izaći iz busa i isprazniti torbu ovaj je povukao izjavu. Na Mađarskoj granici nije bilo problema. U busu je bilo sve toplije iako je radila klima..U Budimpešti su nas ostavili u nekakvoj ulici. Vodič nas je vodio do nekakvog kipa. A kod kipa su bile dvije cure koje su svirale nekakve flaute. I zamislite!! Briješki provali kako sviraju turbo folk!!! Ja sam umirao od smijeha!! Nismo slušali vodiča koji se nije gasio 5min, a onda je došla raska i pitala nas o čemu je on pričao. Sjetio sam se da je spomenuo gradsku kavanu preko puta nas, i to sam rekao raski, a ona je onda pitala šta je on točno rekao o toj kavani. Odgovoriti nije znao ni Đuro, ni Briješki, ni buraz, a ni ja.. Onda nam je ona rekla da tamo obično dođu osobe muškog spola bez novca, sjdenu, naruče čašu vode i stave kutiju crvenog Marlbora ispred sebe što je znak muške prostitucije. Zamisli bruke-pa i ja pušim crveni Marlboro!!! Dali su nam sat slobodnog vremena za razgledavanje. Đuro, Briješki i ja smo zalutali u nekakav veliki salon odjeće. Pošto je salon bio na 2 kata mi smo mislili da je na gornjem katu muška odjeća, a na donjem ženska jer je dolje bila gomila žena. I mi sad face ušli unutra, popeli se pokretnim stepenicama, a ono gore ni više, ni manje nego još ženske odjeće!!! Kupaći kostimi, minice, majice, bluze i ko zna šta sve još nije bilo. Kak je mene bilo sram!! Oko nas same ženske, sve su nas pogledavale i smijale se. Briješki im je svima djelio komentare jer ga nisu razumjele. Osjetio sam veeeeeliko olakšanje kad smo izišli van.. E a kad smo došli u bus pržili su nas po najvećem suncu po cijelom gradu. Malo u busu, pa malo po gradu, pa opet u bus, pa opet van i tko unedogled. Jedva smo dočekali da krenemo u hotel, a pogodite šta se onda dogodilo! Sudarrrr! Nš bus i neki taksist. E to je bila točka na j. Čekali smo sat i 15min, pa tek onda krenuli u hotel. U sobi smo bili Briješki, buraz i ja. Odmah smo se otuširali, a onda smo sišli odigrati partiju biljara. Zanimljivo je da su sve kugle bile na broju za vrijeme tog dana, a sutradan nije bilo jedne šarene kugle. Nakon večere smo krenuli na vožnju brodom. E to je zaista bilo prekrasno. Dobili smo svako čašu nekakvog dobrog pjenušca. Prolazili smo ispod mostova, a ja sam jodlaoooo!! Kasnije su mi se i drugi pridružili. Napravili smo ogromni krug. I sad dolazimo do onog najboljeg dijela - DISKO! Na izlazu iz busa dobili smo određeno vrijeme do kad smijemo biti(2:25), a na ulazu u disko smo dobili žig na ruku. Disko je također imalo 2 kata, a treći je bio zatvoren. Svi su pili nekakav alkohol i mislim da je te večeri bila nestašica beck'sa jer je naš stol(Darac, Kiki, Đuro, Dragiša, drugi Kiki, buraz, Jelekovac, neke cure, ja) bilo stalno pun(10-12 piva cijelo vrijeme). Bilo je ludo, mjuza je bila fenomenalna, većina je plesala. Raske su bile na prvom katu, a 90% nas na drugom. E onda sam "ost'o bez teksta", neki znaju o čem pričam, a koji ne znaju i ne moraju znati. I was suprised and it was the best suprise. Mislim da će mi ta večer zauvijek ostati u sjećanju baš po "ost'o sam bez teksta". Jučer smo išli u nekakav trgovački centar. Ja sam zaglavio u igraonici. Imaju zbilja super igračke. Onda smo pol sata čekali bus jer je vozač išao po putovnicu od Roberta Jelekovca. A desi se da netko zaboravi. Na povratku smo stali u nekakvoj čardi. Tu smo imali ručak i "predstavu". Neki lik je stao kraj busa i skinuo gaće!!! To je zasigurno bila najveća glupost na cijelom izletu. Kad smo došli u Glinu Matea A. i ja smo morali baciti smeće iz busa jer smo se častili "lijepim" riječima, tukli se praznim bocama i bili zločesti. Ima par slika sa povratka koje možete vidjeti na valerijinom blogu, http://romanticarka666.blog.hr/
mahmahmah
Pusa svim čitateljicama!!!
Čitateljima noga u guzicu!!