html> MoJ nOvI pOsT... - mOj SviJeT jE mOj sViJeT...I jA nJiMe vLaDaM... - Blog.hr
  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

!@#$%^&*_+?






glitter



glitter

glitter



icon




Icon





love




icons




Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr





bLoGoVi KoJe PoSjEcUjEm...


anchy
moj i ivin
moj i karlin
anchy & ancica
ella & ana
anchy & pepy
klarchy
lina & kiki
marija
gadura
kate....
seka
kim...
ancica & blizanke
ivana93...
karla













MaLo sLiKiCa...

WELCOME





i love music




I love Music



Photobucket




Photobucket



Photobucket




kisses




Photobucket




Photobucket



Photobucket



Photobucket






pretty red flower

NeStO o MeNi...=)
IME-Iva
PREZIME-...sta vas to zanima???
NADIMAK-uh...nije za javnost...
RAZRED-6.@
S MARSA PALA RAVNO NA ZEMLJU-6.10.1995.g
SKOLA-...
VOLIM-sebe,setnje,putovanja,
filmove,biti na kompu,
internet,uredivati blog,
shopping,marke(Nike,...)
NIKAKO NE VOLIM-umisljene,skolu,
uciti,...






utorak, 25.03.2008.

MoJ nOvI pOsT...

Evo i ja napisala novi post na novom blogu...
da vam prvo kazem zadovoljna sam s komentarima...
samo se nadam da cete ovako nastaviti...
kod mene sve super jucer se super zabavljala sa frendicama i sa sestrom...
bilo totalno cool...
Uskrs nam je prosao...
uskoro ce i skola...
ali sta se mora nije tesko...hahahahanut...
stavila sam neke nove slike na blog...
valjda su vam se svidjele...jer meni stvarno jesu...
kasnije idem na rucak...pa da vam se javim prije nego sto odem...
sada mi vec ponestaje inspiracije pa idem staviti koju sliku i gibam...



SLIKE...



Photobucket



Photobucket




butterfly



butterfly

- 10:15 - Love... (111) - Peace... - Respect...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.