o meni...

ime:ivana
prezime:hmmm
razred:6b-the best
decki:sretno slobodna
naj stvar:mob,komp...
godine:12
mrzim:umisljene decke

......iako glumis da ti nije stalo,
za zagrljaj moj sve bi dao......
iza ravnodušnosti ljubav se krije,
nikad priznat neces, ali stalo ti je.....


Volim te, to je bar jasno...
Nije trebalo, al sad je kasno...
.Ako zelis da odes, idi neka ti bude, jer navikla sam ja da volim pogresne ljude...


U zivotu postoji 5 stvari koje se ne mogu vratiti:
- Kamen kada je bacen;
- Rijec nakon sto je recena;
- Mogucnost nakon sto je izgubljena;
- Vrijeme kada je proslo;
- Ljubav za koju se NE BORI.


myspace layouts

myspace layout codes


cool myspace layouts



cool myspace layouts

myspace graphics



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



myspace glitters



myspace glitters

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


myspace layout codes


myspace layouts codes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

ovo smo ja i ana za novu kod nje...!!!!hh

myspace graphics

Image and video hosting by TinyPic


KoMoWi oN/oFF

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo sam ja!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moja sister...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

myspace layouts


pimp myspace profile

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moja sestricna tereza...pusa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo sam ja...!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo smo ja i babicka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

condricka i ja...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ovo smo ja i ancy...hehe!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i ana..hh..!!...!!!!!!

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo sam jaaaaa

myspace layout codes


myspace layouts


myspace glitters



myspace layouts


pimp myspace profile

profile editor


myspace comments


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




myspace layouts

ponedjeljak, 15.12.2008.

jos malo pa...

haj...jos malo pa kraj skole... jos samo 4 prokleta dana...joj jedva cekam da
zavrsi...pa onada bozic i nova godinasretanparty...novu najvjerovatnije slavim u zagrebu,a mozda i sa frendicama...za bozic cu dobiti mp4...da kazem jos nesto o sebi....jos sam sretno slobodna...naj frendica:ana rokic,katarina vukoje(evo kato spominjem te hehe)i ana ivandic...sve ostale i vi ste zakon...pogotovo babicka,taja,bela i condra...kiss...danas mi je uciteljica iz zemljopisa zakljucila 3,a ucitelj iz tehnickog 5...pod tehnickim smo se igrali na kompu...tj mi smo rokici pravile blog...al bezuspjesno...no...
eto kao sto sam vec rekla proci cu sa 4...headbang...eto to bi bilo to...pozz svima pogotovo KATARINI VUKOJE i ani rakic....komajte me puno puno puno....pusa svimakisskissnutfino



Image and video hosting by TinyPic *Piši* (39)Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ*Image and video hosting by TinyPic osvježi blogImage and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.