ivchizzz's blog

25.10.2008. 16:41

ma,.samo GLUPOSTI

Vak' ljudi ja sam vam nova i stara,.dosadna i još uvjek mlada..heh..kak rimam,sve mi stima., ma zapravo mrzim radit ove postove a opet voljela bih imati blog,.moj je zivot ziva glupost,.moji su vam frendici totalno izludili..u zadnjih mjesec dana sve se promjenilo a ja sam starija samo mjesec dana...pozz do uskoro<zubogreedy 40 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Music Box

Flyleaf Lyrics





flyleaf - broken wings songs
free Music downloads | free Mp3 downloads

Linkovi

benchy...thumbup

ludacha seka

mala punkgirl

*slikiche*

evo vam prva slika koju sam objavila a to sam vam ni manje ni vise.
JA.....:

ova cura vam je moja luda seka.,trenutno je u ustanovi,.na ljecenju al sutra idemo po nju...heh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

heheh ovo vam je mala benchyka,.luda,zbunjena i normalna..
..tog je dana bila zlocesta,.cjela se ispricala pa je za kaznu morala sjedit u kuhinji....
...ma nije vam ona malo...(joke)..
..ja ju volim puuno,puuno,puuno....a zasto'...cuva mi brata...lol


eto gac,.moja divna razrednica..heh,.to je bilo na eskurziji kad smo ju sminkali i pravili big kaos a u najvecem doprinosu ze zalozila skegro....hihi..


dragovanka i maricka -bivse ministrantice..
..imale su stvarno veliku cast ,.drzale su biskupovu kapu i stap...stvarno ono...



<strong>da,da,.i opet ja...jeste li znali da imam seku blizanku??ludroflnaughty


malac...moj najsladi brat na svijetu(3)

PRIJATELJI MOJI:....nekaj i o meni..

JA SAM:..ja, osoba od povjerenja, luda, hrabra i Ivana..
PREZIME:....tko zna-zna....
SKOLA:...mrzim to rec,.al istina je,.najgora..
OBITELJ:...braca,seka,.roditelji i baka..
PRIJATELJI:...moj the best class 4ever,.crazy, confounded, normal....others people,.everybody

VOLIM:...Boga,prijatelje i Alju,,
................Deep Purple,Hladno pivo i Flyleaf
................cokoladu, kolace i mexicku kuhinju
................DECKE
NE VOLIM:...konstantno pametovanje ljudi....
NAJLJEPSE BOJE:.....gold,red,snazzy color..
...ljutim se zbog nekih gluposti ali i zbog toga sto ljudi ne prihvacaju druge kakvi oni jesu...
....NAJVECE MANE....plakanje,cmizdrenje,kreveljenje, naglo reagiranje,.emo

....MENI SVE NA SVIJETU:....to su moji prijatelji...
....NAJBOLJA PRIJATELJICA:...neam je...
....NAJGORA PRIJATELJICA. ..nea ni nje..
a prijatelji su mi zakkon i legende,.posebno mali doco,i.beki,.
smijem se rjetko i to kad sam s nekim koga volim..
skola mi je bed..,ucenje katastrofa,.nemarna sam ,aljkava i nezainteresirana za rad...
..zbunjena..
..neodgovorna...
nepobjediva...heh
..za zabavu,.i nikad povucena..jer sam jednostavno najbolja
llllllllooooooooooolllllllllllllccccccciiiiiiiinnnnnnnnnnaaaaaa

................................
mrzim porazz,.
SLUSAM ROCK.technno .i to bi bilo to...
komajte mi puno kako bi ostavili dobar dojam..heh

puva..<

Zahvale