lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

O meni

-Ime:Ivan
-Prezime:Paljar
-Datum rodenja:26.06.1995
-Godina:13
-Volim:sve sto vole mladi
-Ne volim:umisljene,one koji se prave vazni,one koji lazu
-Slusam:sve ukratko
-Naj frendovi:kereta,
dumb@,pucl,gogs,loncar,
lesic,zdela,bande,seba,vex...
-Naj frendice:tenyx,iva vukic,sabyna,
korenka,grga...
-msn:paljen_95@live.com




Tko ce pobjediti na Euru 2008
Hrvatska
Spanjolska
Turska
Portugal
Njemacka
  
pollcode.com free polls



Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

MoJa SeStRa

KeReTa

SaNdY..

DoDo

WxY,MoTiKa,TxY

DuMb@

SvE Za BlOg

Slike i videa

A je to

Moja sestra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dor@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pucl..car
Image Hosted by ImageShack.us

Sabyn@
Image Hosted by ImageShack.us


Neke gluposti

00:00 voli te
01:01-prati te ljubav
02:02-srest ćete se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-ozbiljno će se zaljubit u tebe
06:06-pomirit ćete se
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-telefonski poziv
10:10-plava cura te želi vidjeti
11:11-jedna cura te voli
12:12-radit će sve što ti poželiš
13:13-crna cura te voli
14:14-želi tvoj kiss
15:15-želi te opet
16:16-dogodit će se nešto loše
17:17-poljubit će te
18:18-dugo će te voljeti
19:19-netko kog ne znaš voli te
20:20-čeka te
21:21-sviđaš se onome na
kog misliš
22:22-vidjet ćete se
23:23-dogodit će se ono
pravo…
sve za blog by blog master

 

[četvrtak][12.06.2008.]

Nemam inspiracije...

Dobro jutro ljudovi..Ja kao sto vidite u naslvu nemam inspiracije sta da vam pisem u postu pa vi u komentarima predlazite..I danas mi je los danludlud......Danas u skoli ce bit dobro..Imamo samo 4 sata i cim dodem imamo prvi sta tjele..ujeeeeeedeaddead...Na tjelesnoj ko i uvijek sam cmo se zajebavat.. Igrat nogomet il rukomet...Mozda cak i kosarku...Ma nema veze,sta god radili bit ce dobro. ..Samo da ne radimo neka tamo sranja,kao sto je poligon unatraske...Iz tog uvijek dobim cetiri...A nakon skole hrvatska igra svoju drugu utakmicu na Europskom prvenstvu ove godine..Kao sto svi znate da je hrvatska prvu utakmicu pobjedila Austrijance 1:0 samo zahvaljujuci Olicu koji je zaradio penal i Modricu koji je zabio..Ma svi su dobro igrali,ali drugo poluvrjeme su pali i Austrijanci skoro izjednacili...Glavno da je to sad proslo i da smo mi zasluzujuce pobjedili..Jel tako?????...A nakon Hrvatske i Njemacke igraju Austrija i Poljska...Da bar pobijedi poljska..Bio bih sretan...Necu ni gledat Poljsku..Rade cu pogledat neki dobar film na televiziji ili na dvd-u...Ne mora ni bit dobar...Samo da je film..Vec mi je nogomet na vrh glave i doslovno mi je dopizdio u ova 4,5 dana kolko traje to Europsko prvenstvo 2008....Jedni od mojih najdrazih Spanjolci vec su pobjedili Rusiju 4:1...Villa dao 3 gola...thumbupthumbup..Evo vise ne znam sta da vam napisem u postu...Kao sto sam vam vec rekao da kazete u komentarimao cemu da pisem...A sad idem ucit pjesmicu napamet za hrvatski...Moram dobit pet..Pozam:ekipu sa ulice,ekipu iz bandeovog satora,a posebno Milana Rupčića(sala),dodu,WXY,TXY,ivu,moju sestru ,doru.saru,marcu, keretu, zdelu,kuraju,gogsa,kratofila,dumbu,kiru,miju,a uostalom pozam sve koji i mene uvijek pozaju,,wavewavewave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.